CoD: Black Ops 6 kan ge upp till 4 miljoner fler Game Pass-prenumeranter
Kan ju ha något med att standard utgåvan kostar nästan 1000kr? Dock får dom lida då P2W dlc inte ingår.
Nä CoD sluta man stödja för ett bra tag sedan.
Yeap! Jag tog en månad PC-pass och ska köra igenom kampanjen i helgen, 119:- är det nog värt.
Lycka till.
Först tar de dina riktiga pengar (för att spela spelet). Sen tar de dina in-game pengar (bugg som gör att man har minus ett par miljarder och inte kan köpa något). Sen buggar det vid uppdraget ”the cradle” med sparandet efter man kommer upp ur bunkern och spelet kraschar, sen går det inte att ta resume på det uppdraget igen utan att starta om det igen. Och gissa vad, de gör likadant nästa gång.
Ska testa en tredje gång nu. Sen ger jag upp.
Testade Bo6 på pc Gamepass och jag är förbannad over hur ofärdigt det känns. Texturer som inte laddas in riktigt o ser ut att vara från 2009, screen tearing med v-sync och freesync och "öppna" skräpbanor i kampanjen.... Jag spelar inte cod för den spännande världen precis, utan för jag vill ha ett kort linjärt skjutspel.
Hoppas det floppar hårt, när dem ändå kan med att ta hutlöst betalt för ett spel i detta skicket. Ta tillbaka cod 1-3 stilen och låt mig vara en simpel soldat och inte nån jävla action-man!
Som inte nog med att det är dåligt, spelet startade om minst 4 gånger för att bara starta kampanjen första gången och man måste va inloggad med Activision konto för singleplayer. Hoppas att det kommer nån riktig konkurrent till Cod snart, för detta är absurt vid det här laget.
To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!
Testade 3 macher i MP och insåg vilken skit det var. Ljudbilden känns helt off, man hör inte ens fotstegen och sen så hatar jag verkligen hur små banorna är och hur snabbt allt ska vara, känns som en parkour shooter eller nåt.
Ska iaf spela igenom kampanjen, inte spelet en kampanj i cod sen MW2.
Kan ju ha något med att standard utgåvan kostar nästan 1000kr? Dock får dom lida då P2W dlc inte ingår.
Nä CoD sluta man stödja för ett bra tag sedan.
Kostar 599:- på Elgiganten.
Testade Bo6 på pc Gamepass och jag är förbannad over hur ofärdigt det känns. Texturer som inte laddas in riktigt o ser ut att vara från 2009, screen tearing med v-sync och freesync och "öppna" skräpbanor i kampanjen.... Jag spelar inte cod för den spännande världen precis, utan för jag vill ha ett kort linjärt skjutspel.
Hoppas det floppar hårt, när dem ändå kan med att ta hutlöst betalt för ett spel i detta skicket. Ta tillbaka cod 1-3 stilen och låt mig vara en simpel soldat och inte nån jävla action-man!
Som inte nog med att det är dåligt, spelet startade om minst 4 gånger för att bara starta kampanjen första gången och man måste va inloggad med Activision konto för singleplayer. Hoppas att det kommer nån riktig konkurrent till Cod snart, för detta är absurt vid det här laget.
Vad har du för Specs på din dator?
Yeap! Jag tog en månad PC-pass och ska köra igenom kampanjen i helgen, 119:- är det nog värt.
Glöm inte att länka med OW2 (battle.net) så får du skins och mythic prisms på köpet. Länka senast 11/11.
https://i.postimg.cc/zDFJ4Cj6/Call-of-Duty-2024-10-25-07-00-0...
Hann med några snabba rundor i morse och en runda Zombies. Jäklar vad kul jag har än så länge! Omnimovement är verkligen top tier!
Nu brukar inte jag klaga på grafik, men det där såg verkligen ut som ett spel 2015.
Nu brukar inte jag klaga på grafik, men det där såg verkligen ut som ett spel 2015.
Funkar för mig! Har ingen monsterdator heller, men körde på de automatiska specsen också.
Edit:
Inställningar menar jag.
Change is the only constant
Vad har du för Specs på din dator?
Jag har en I9 10850k 32gb ddr4 och ett rx 6800xt. Inte helt nya grejer, men jag brukar ha rätt bra flyt ändå.
To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!
4 omstarter av klienten och en regelrätt krash vid starten, börjar bra detta.
It just works!
Tar två månader sen försvinner militär-känslan och alla springer runt med rosa anime skins och glittrande tracer rounds.
Som amerikanerna säger:
Could of
Would of
Should of
*have
inte of.
Går det bättre för er som hade problem med spelet i början? Jag har inte märkt av ett enda performance issue annat än att jag disconnectades i en MP runda när jag ALT+TAB:ade men det har specifikt hänt för mig på PC Game Pass med andra spel också. Som jag har tagit upp innan, jäklar vad kul det är! Inte alltid jag tänker på ordet spelglädje. Känns nuförtiden mycket som att vart och vartannat spel skulle vara tråkigt, om man utgår ifrån alla kommentarer på forumtrådar, sociala medier m.m. Uppfriskande med en blockbuster-release som uppenbart visar upp stora kvalitéer, och framförallt, är jäkligt kul!
Förövrigt så provade mig fram i inställningarna och COD ser ju alltid bättre ut in-motion. Men spelet ser iallafall ut såhär på min PC med settingen preseten "Ultra". Tur för mig att spelet inte är så krävande.
Lycka till.
Först tar de dina riktiga pengar (för att spela spelet). Sen tar de dina in-game pengar (bugg som gör att man har minus ett par miljarder och inte kan köpa något). Sen buggar det vid uppdraget ”the cradle” med sparandet efter man kommer upp ur bunkern och spelet kraschar, sen går det inte att ta resume på det uppdraget igen utan att starta om det igen. Och gissa vad, de gör likadant nästa gång.
Märkte det. Ska begära en refund idag. Löjligt trasigt spel.
Testade 3 macher i MP och insåg vilken skit det var. Ljudbilden känns helt off, man hör inte ens fotstegen och sen så hatar jag verkligen hur små banorna är och hur snabbt allt ska vara, känns som en parkour shooter eller nåt.
Ska iaf spela igenom kampanjen, inte spelet en kampanj i cod sen MW2.
Det var COD du ville spela eller? Det upplägget har ju varit så hela tiden. Håller däremot med om att fotstegen behövs tweakas.
Lycka till.
Jag har en I9 10850k 32gb ddr4 och ett rx 6800xt. Inte helt nya grejer, men jag brukar ha rätt bra flyt ändå.
Märkte det. Ska begära en refund idag. Löjligt trasigt spel.
Bisarrt hur upplevelsen kan skilja sig så mycket från min potato PC med 6500 XT som grafikkort. Inga problem men kanske får svälja mina ord.
Kostar 599:- på Elgiganten.
Tack för tipset, trotsade torgskräcken och drog till elgiganten. Nu återstår det att se om spelet är kul, håller tummarna.
Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.
Det var COD du ville spela eller? Det upplägget har ju varit så hela tiden. Håller däremot med om att fotstegen behövs tweakas.
Jag snackar om MW2 som släpptes 2009, har inte spelat cod sedan dess. Det är många gånger värre i spelen idag, ser ut som att alla glider runt i inlines eller nåt för det ser inte normalt ut när man spelar multiplayer. Och då är ju ändå Black Ops 6 nedtonad med alla rörelser, om man bortser från att man kan kasta sig runt överallt.
Jag snackar om MW2 som släpptes 2009, har inte spelat cod sedan dess. Det är många gånger värre i spelen idag, ser ut som att alla glider runt i inlines eller nåt för det ser inte normalt ut när man spelar multiplayer. Och då är ju ändå Black Ops 6 nedtonad med alla rörelser, om man bortser från att man kan kasta sig runt överallt.
Fattar, har inte lirat alla COD sen dess men små maps är det ju sen urminnesstider på COD. Movement har ju förändrats i princip med varje spel och inte alla spel har passat mig. Det här går fort, men jag tycker det kompenseras av det nya tillskottet omnimovement. Att man kan springa i sidleds och bakåt i samma hastighet som vanligt. Det tycker jag är ganska innovativt och skapar nya möjligheter i spelet. Att man kan hoppa i sidled som Max Payne är ju bara en bonus.
Tack för tipset, trotsade torgskräcken och drog till elgiganten. Nu återstår det att se om spelet är kul, håller tummarna.
SBMM + spawnkill gör det här spelet ganska ospelbart, samt att kartorna är dåligt balanserade. MEN, man kan ändå ha kul ett par timmar och sälja sitt ex. (inte tidigare partner, spelet), och köpa något annat.
Tar två månader sen försvinner militär-känslan och alla springer runt med rosa anime skins och glittrande tracer rounds.
*have
inte of.
Tänkte smileyn var tydlig men….
Ja, självklart, men inte fan hittar du en amerikan som vet det.
1338 - One Step Above