Dolmen
Power-abuse! 😃😃😃
Dolmen lämnar en unken eftersmak.
Dolmen har svårt att stå upp mot andra.
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Här såg man fram emot att sätta tänderna i Dolmen, men med det slaka betyget skippar jag nog det.
(Förlåt, @Tomas Helenius)
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Här såg man fram emot att sätta tänderna i Dolmen, men med det slaka betyget skippar jag nog det.
(Förlåt, @Tomas Helenius)
Hrmpf....
(Skrattar gott i smyg åt alla sköna kommentarer.)
Känns som marknaden börjar bli mättad på denna typ av spel nu.
Köttmarknaden?
Köttmarknaden?
Den också
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |
Mycket välskriven recension; Tack för den! Det kanske kan bli ett spel man tittar på lite längre fram, någon rea. Fick en känsla (av recension) att devs verkligen har en vision för sitt spel, men att det inte når riktigt fram.
Tack! Jag skulle väl inte rekommendera spelet om det inte får rejält med puts, mer innehåll etc. Tyvärr.
Men om man har svår soulslikeabstinens och redan har spelat alternativen, så visst.
Det ser ut som något man gjort från ett template i en 2-dagars kurs av Unity/Unreal. Styltiga animationer, alla mobs och spelarens karaktär ser ut att sväva i luften snarare än att röra sig på underlaget, miljöerna saknar variation och världen är död på innehåll.
Om det inte vore för namnet tror jag knappast ens att vi hade fått en recension av det.