Halo Infinite har gått guld – Inga fler förseningar

Robot
Halo Infinite har gått guld – Inga fler förseningar

Väntan är äntligen över. Är era spartanska kroppar redo?

#Halo-Infinite, #PC, #Xbox

Medlem

Hela "gått guld"-grejen känns så otroligt irrelevant nu för tiden när spel släpps i så ofärdigt skick.

Inaktiv
Skrivet av Påskmust:

Hela "gått guld"-grejen känns så otroligt irrelevant nu för tiden när spel släpps i så ofärdigt skick.

Tyvärr är det ju så. Köper man något på release känner man sig som buggtestare vilket man i praktiken är till viss del.

Skribent
Skrivet av Påskmust:

Det får väl kanske anses idag så att det är då den stora utvecklingen slutar och spelet lämnas över till skelett-crewn som patchar och fixar till?

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

"Halo Infinite har gått guld – Inga fler förseningar"

Cyberpunk har lärt mig att inte ens det är en garanti längre. Så trött jag är på den här industrin.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Det får väl kanske anses idag så att det är då den stora utvecklingen slutar och spelet lämnas över till skelett-crewn som patchar och fixar till?

Fast i det här fallet så saknas ju både Coop och Forge vid release, så det kommer ju behövas mer än bara lite puts.

Medlem
Skrivet av jehuty:

"Halo Infinite har gått guld – Inga fler förseningar"

Cyberpunk har lärt mig att inte ens det är en garanti längre. Så trött jag är på den här industrin.

Det är bara sluta spela

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Kört lite MP på pc och det känns riktigt nice.

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Tycker spelet är himla roligt, kör på PC

Medlem

Vänta vad... sommaren!? Snackade dem inte om typ 3månader för co-op kampanjen?.

Fan detta Halo kommer sluta som alla exklusiviteter för mig verkar det som då. Kommer ju kommit annat som är mer väsentligt innan dess så att folk inte bryr sig om co-op... fan vad trist

*Edit Såg att May 22 var mål datum för Co-op, snacka om total flopp på den.

Skribent
Skrivet av Winzi:

Fan detta Halo kommer sluta som alla exklusiviteter för mig verkar det som då. Kommer ju kommit annat som är mer väsentligt innan dess så att folk inte bryr sig om co-op... fan vad trist

Jo de gick ut med att co-op dröjer ända till maj för några dagar sedan. Lägger in länk i artikeln.

signatur

"Writer and Fighter"

Skribent
Skrivet av Påskmust:

Fast i det här fallet så saknas ju både Coop och Forge vid release, så det kommer ju behövas mer än bara lite puts.

Yes, jag håller med dig. Var bara mer generellt angående "Guld-status" idag.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Min kropp har gått guld.

Geeks Gaming

Suger lite att man jobbar kväll :/

Medlem

Jag har väldigt låga förhoppningar till kampanjen med tanke på alla småsmällare 343 släppt tidigare, men jag hoppas att jag blir positivt överraskad!

It's not a lake, it's an ocean

Det här blir kul.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Fan, måste lägga på ett kol med Mass Effect 3 nu, vill ju börja med detta direkt den 8e men vill inte pausa i slutet på ME:3

signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem
Skrivet av Winzi:

*Edit Såg att May 22 var mål datum för Co-op, snacka om total flopp på den.

Dom valde att pusha fram det längre fram, eftersom dom valde att fokusera först på multiplayern, Monetization och progressionen (unlocks) inte är hållbart atm. Så dom gjorde om prio listan och satte Multiplayern längre upp. Dom ville även ha lite mer tid med Co-op, eftersom dom inte var 100% nöjda. Vill att de ska funka och va kul. Dom är väldigt öppna med vad som händer jämnfört med andra företag. (Specielt efter Joseph staten kom in i bilden, Verkar som de blev väldigt mycket ändringar efter han kom in förra året.)

Medlem

Tycker att multiplayer är jävligt roligt från det lilla jag har kört.

Ambassadör
Xbox

Ser ut att bli den bästa kampanjen hittills.

signatur

Jump in.

Inaktiv

Bästa shootern i år?

Medlem

Men det är bara multiplayer delen som är färdig för singleplayer delen släpps alltså i maj eller?
Spelat lite på PC men kan man bara ha 8botar totalt eller kan man fixa detta på något sätt?

Medlem
Skrivet av BooliBoo:

Men det är bara multiplayer delen som är färdig för singleplayer delen släpps alltså i maj eller?
Spelat lite på PC men kan man bara ha 8botar totalt eller kan man fixa detta på något sätt?

Singleplayer-kampanjen släpps nu i december, men Co-op kommer i maj.

Medlem
Skrivet av BooliBoo:

Nej, så här ligger det till, SP delen har "gått guld" och med det menas det att spelet nu är klart för att "massproduceras" och sedan skeppas ut till butiker. Det som inte är med när spelet släpps är möjligheten att spela med en kompis och även om jag själv aldrig kört spelen på det sättet så vet jag att många gör det men det är alltså dessa som får vänta tills maj nästa år.

It's not a lake, it's an ocean

Det är trist att de skippat en Collector's Edition den här gången. Halo 5 fick ju en (visserligen inte en jag var intresserad av, men ändå något för samlare).

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Singleplayer-kampanjen släpps nu i december, men Co-op kommer i maj.

Skrivet av PcGamer:

Nej, så här ligger det till, SP delen har "gått guld" och med det menas det att spelet nu är klart för att "massproduceras" och sedan skeppas ut till butiker. Det som inte är med när spelet släpps är möjligheten att spela med en kompis och även om jag själv aldrig kört spelen på det sättet så vet jag att många gör det men det är alltså dessa som får vänta tills maj nästa år.

Aha, tack för info.

Medlem

Håller tummarna för en bra kampanj. Någon gång måste väl 343 väl lyckas förvalta Halo. Hyser inga större förhoppningar dock.
Ska man köra Halo mp så håller MCC mer än väl än!

signatur

“All thinking people are atheists.”

Redaktör
Ponny

Min kropp är för övrigt allt annat än spartansk, ska jag be att få tala om!

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Behöver man ha spelat Halo 4 och 5 för att förstå Infinite? (eller är 4 och 5 värda att spela, har ej hört särskilt gott om dem)

Medlem
Skrivet av Jokobib_Bob:

Behöver man ha spelat Halo 4 och 5 för att förstå Infinite? (eller är 4 och 5 värda att spela, har ej hört särskilt gott om dem)

Det tror jag inte du behöver, 5an kan du med fördel hoppa över enligt mig.

12
Skriv svar