Inte missa! Nu kan Playstation-spelare plocka hem Ratchet & Clank gratis
Rekommenderas å det varmaste. Ett av de glömda guldkornen till PS4 och får hoppas att det här öppnar folks ögon inför den stundande releasen av Rift Apart som jag personligen hoppas mycket på.
Charmig grafik men spelet i sig är repetitivt och tråkigt. Har försökt flera gånger att ta mig igenom spelet fastnar inte alls.
Överskattat.
Smaken är som baken!
Charmigt som tusan och svenska röster så kidsen har en trevlig stund. Nu har man på skiva och digitalt.
Inget slår ju dock PS2 spelet. Det och Jackspelen är ju de bästa på playstation. Västerländskaspel bland allt japanskt på Sonys konsoler
🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”
”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”
Måste man ladda ner det eller räcker det att "claima" det?
Hoppas verkligen det räcker att få det tillagt i biblioteket utan att installera. Utrymmet i PS5:an är inte direkt enormt.
Om du lägger till det i bilblioteket får du genomföra en betalning på 0 kr och får ett kvitto) så jag är rätt säker på att det räcker.
Notera att om ni äger detta via PS+ så ta ändå ner detta.
Varför?
Denna version fungerar utan PS+ och för alla utan kostigheter.
Står ”ej tillgängligt för köp” för mig
Edit: kanske är för att jag har det installerat! Ska kolla det först
Finns det någon PS5 uppgradering för detta spel så som exempelvis i God of war?
Nej, det flyter på i stabila 30 fps men är jäkligt snyggt, och riktigt kul! Har platinat (ja, verbet heter så på svenska nu!) det och upplevde aldrig att det kändes trögt på något sätt alls. 🙂
Nej, det flyter på i stabila 30 fps men är jäkligt snyggt, och riktigt kul! Har platinat (ja, verbet heter så på svenska nu!) det och upplevde aldrig att det kändes trögt på något sätt alls. 🙂
Nice, tack för svaret =)!