Köpt Assassin creed valhalla, var är min dlc kod?
Hej,
Jag köpte assassin creed valhalla till xbox på elgiganten, har inte fått dlc kod som man borde ha fått vid förhandsbokning.
Någon som känner till detta?
Samma med min från Webhallen, har mailat dem. Mitt förslag är att du pratar med Elgiganten
Jag köpte från mediamarkt, de hade på sin sida om spelet info om att man fick extra uppdraget när man förhandsbokade, Elgiganten hade inte de när jag tittade runt så köpte inte där. Mediamarkt mailade ut koden igår kväll.
Nice, synds att Elgiganten tänkte inte på sina kunder på samma sätt.
Nice, synds att Elgiganten tänkte inte på sina kunder på samma sätt.
Hur menar du att Elgiganten skulle tänka på sina kunder på ett annat sätt? Det är ju inte så att de kan trolla fram DLC-koder med knäna?
Viam inveniam aut faciam
Hur menar du att Elgiganten skulle tänka på sina kunder på ett annat sätt? Det är ju inte så att de kan trolla fram DLC-koder med knäna?
Med tanken på elgiganten är lika stort som mediamarkt eller kanske även större i e-handel så tycker man väl att de skulle kunna ha samma möjligheter att leverera förhandsbokning dlc koder som andra har det.
Med tanken på elgiganten är lika stort som mediamarkt eller kanske även större i e-handel så tycker man väl att de skulle kunna ha samma möjligheter att leverera förhandsbokning dlc koder som andra har det.
Beror, som de själva också säger, på spelets återförsäljare.
Vad du däremot kan fråga dig är varför utgivarna ens släpper de första utgåvorna av spelet utan att skicka med en DLC-kod i förpackningen. Varför tänker inte utgivarna på sina lojala kunder?
Viam inveniam aut faciam
Beror, som de själva också säger, på spelets återförsäljare.
Vad du däremot kan fråga dig är varför utgivarna ens släpper de första utgåvorna av spelet utan att skicka med en DLC-kod i förpackningen. Varför tänker inte utgivarna på sina lojala kunder?
Håller med dig i detta, det är business as usual, handlar om pengar till utgivarna.
Samma med min från Webhallen, har mailat dem. Mitt förslag är att du pratar med Elgiganten
Fick ett Mail av Webhallen nu under dagen med en länk till koden