Vill du bli testpilot?
Testpiloter är tester av medlemmar, för medlemmarna. Främst med prylar vi inte testar redaktionellt men som partners vill lyfta fram, såsom gamingtillbehör, bärbara speldatorer och liknande. Win-win för alla!
Vi är nu på jakt efter att utöka stallet med testpiloter på sajten och tar därför emot intresseanmälningar. Du behöver i det här läget inte fundera på eventuella textprov, vi kommer kika på aktiviteten i forumet som första steg. Skriv en krumelur i denna tråd helt enkelt.
Själv har jag varit testpilot för FZ sedan hösten 2017. Det finns en nyhet där vi går igenom hur det hela fungerar, men har ni några frågor eller funderingar utöver det kan ni ställa dem till mig och Calle i den här tråden.
Beror ju lite på hur det blir med jobb och sådär framöver.. Men hade ju kunnat vara kul, om inte allt går i lås som det ska framöver.
Ska sägas att man får chansen att ta på sig testpiloter när man har tid. Det läggas upp i olika kanaler vad det finns att testa och när testpiloten ska vara färdig. Känner du att det är hållbart så skriver man bara upp sig.
Du behöver i det här läget inte fundera på eventuella textprov, vi kommer kika på aktiviteten i forumet som första steg.
Meningen som förstörde hela planen
59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund
Jag är intresserad. Inte den mest superaktiva på forumen kanske, läser dock dagligen, sitter vid datorn eller PS4:an alldeles för mycket och har väl producerat en och tre texter i mitt liv när det behövts.
Kul! Gillar att läsa testerna, så ser fram emot fler som utför dem. Är dock inte själv intresserad - jag är EXPERT på att spela spel, men kan inget om tillbehören.
Så länge man har någon form av grundkunskap brukar det alltid lösa sig. Som testpilot har man tillgång till FZ-redaktionen, Sweclockers och alla andra testpiloter som man kan bolla tankar och idéer med. Jag var själv inte så haj på hur man ska mäta hårddiskar, hörlurar och skärmar innan jag blev testpilot. Man lär sig mycket.
Jag är intresserad. Inte den mest superaktiva på forumen kanske, läser dock dagligen, sitter vid datorn eller PS4:an alldeles för mycket och har väl producerat en och tre texter i mitt liv när det behövts.
Mängden texter man producerat tidigare spelar ingen större roll. Som testpilot hos Geeks/FZ får man bra med feedback löpande om vad man bör tänka på, vad som kan läggas till, eller något överflödigt som kan tas bort. Som jag skrev ovan har man också mycket folk man kan snacka med om man har någon fråga eller fundering hur något fungerar.
I grunden handlar det om att dela med sig av sina personliga reflektioner kring produkten, med tydlig inriktning på användarvänlighet och hur det är att använda den i vardagen.
Tveka inte att fråga om ni har någon fundering om hur det fungerar Det mesta kan ni läsa tidigare i tråden - men känns något oklart eller vad det kan tänkas vara är det bara hoja.
Hade kunnat vara kul. Skriver mest produktbeskrivningar idag men det kliar lite i fingerspetsarna då och då. :3
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
Hej. Jag är väldigt intresserad av att ingå som en del i testpilotsgänget. Har alltid intresserats av hårdvara och kringutrustning och gärna de lite mer udda sakerna som exempelvis Novint Falcon eller Samba de Amigo kontrollerna till Dreamcast . Nischade prylar i all ära men brinner även för hårdvara som är tänkt för den breda massan.
Tidsanspråk och annat diskuteras gärna om ni har intresse av att låta mig bidra till FZ.
Testpiloter är tester av medlemmar, för medlemmarna. Främst med prylar vi inte testar redaktionellt men som partners vill lyfta fram, såsom gamingtillbehör, bärbara speldatorer och liknande. Win-win för alla!
Vi är nu på jakt efter att utöka stallet med testpiloter på sajten och tar därför emot intresseanmälningar. Du behöver i det här läget inte fundera på eventuella textprov, vi kommer kika på aktiviteten i forumet som första steg. Skriv en krumelur i denna tråd helt enkelt.
Tjena🙂
Testar gärna alla möjliga prylar till ps5
Ja jag är alltid sugen på att testa nya prylar och sedan är jag en ovanligt pratglad (även i text) norrlänning (andas in och nickar).
"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets
What you don't learn with wisdom, you learn with pain.