Dead by Daylight får "remaster"
Jag skulle nog säga att spelet lever och frodas. Avg. players senaste månaderna på steam är ca 40k med peak på kring 60k. Nya mördare läggs till med jämna mellanrum och nyligen öppnade man upp cross-play med konsolspelarna. Jag och en polare har spelat det till och från i 2-3 år
Lite synd at Friday The 13th inte blev lika bra som detta faktiskt.
"Already playing #DBD on console? When you upgrade your console, you'll get the game for free AND keep all your progress."
eh...vi andra då? Pc?
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Lite synd at Friday The 13th inte blev lika bra som detta faktiskt.
"Already playing #DBD on console? When you upgrade your console, you'll get the game for free AND keep all your progress."
eh...vi andra då? Pc?
Du får det via en uppdatering på Steam som alla andra uppdateringar.
Du får det via en uppdatering på Steam som alla andra uppdateringar.
Tur för dom, annars hade jag...tja...inte gjort mycket annat än att suttit och surat ensam i ett hörn
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
hah jag har det spelet i mitt bibliotek men inte spelat det .. Är det bra ?? va gör man o sånt kortfattat
Ja det är bra och beroendeframkallande. Jag satt som besatt och varvade mellan spela det själv och kolla när andra streama det under 2 till 3 år. Man vill hela tiden bli bättre 😎👊