Sony släpper reklamfilm för Playstation 5 – pris och datum härnäst?
Släpp konsolen med ett pris under 7 000 med både Gran Turismo och Ratchet & Clank som släpptitlar så köper jag ett på relesedagen.
Gissar på att den hamnar runt 6500-7000 (inklusive alla våra skatter osv). Kommer norpa den med Ratchet och Clank
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |
Lyssna på trailern med hörlurar, riktigt nice!
Räkna inte med att utvecklare väljer att släppa sina stora titlar till early adopters. Releasespelen kommer inte dra in så mycket pengar då det finns få köpare sett till kundbasen PS4 har.
Därför Rockstar alltid väntar ett par år in i generationen och spel som Gran Turismo och nya R&C kommer nog allra tidigast sent nästa år.
Men ju fortare folk köper PS5, desto bättre underlag finns det för utvecklarna att få in sina spel på plattformen. Därför har jag valt att köpa PS5 enbart för backloggen till PS4 i början.
I början blir det nog mycket cross-gen och remasters för att ekonomin ska fungera. Tyvärr är det sällan det gamers vill ha, så någon fet titel måste ju bära upp kalaset, frågan är vilken det blir.
Hoppas många hakar på PS5, för Sonys vision om vad next gen ska bli är den enda rätta. Är riktigt sugen på att testa det inbyggda spelet som demonstrerar dual sense och kommer även köpa lurarna som hör till.
Lyssna på trailern med hörlurar, riktigt nice!
Räkna inte med att utvecklare väljer att släppa sina stora titlar till early adopters. Releasespelen kommer inte dra in så mycket pengar då det finns få köpare sett till kundbasen PS4 har.
Därför Rockstar alltid väntar ett par år in i generationen och spel som Gran Turismo och nya R&C kommer nog allra tidigast sent nästa år.
Men ju fortare folk köper PS5, desto bättre underlag finns det för utvecklarna att få in sina spel på plattformen. Därför har jag valt att köpa PS5 enbart för backloggen till PS4 i början.
I början blir det nog mycket cross-gen och remasters för att ekonomin ska fungera. Tyvärr är det sällan det gamers vill ha, så någon fet titel måste ju bära upp kalaset, frågan är vilken det blir.
Hoppas många hakar på PS5, för Sonys vision om vad next gen ska bli är den enda rätta. Är riktigt sugen på att testa det inbyggda spelet som demonstrerar dual sense och kommer även köpa lurarna som hör till.
Håller med. Gillar att dom satsar på att göra spel för nästa generations hårdvara istället för att satsa på något mellanting som Xbox. Gillar också att dom satsar på grymt ljud och inte bara grafik.
PSN: MrOakenborn
Bring back Kevin!
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Det har gått tio år.. kan de inte lägga ned den där irriterande "PLAY STAY STION"-robotrösten. Har ju hängt med längre än Spider-Man-typsnittet på PS3.
Precis. Ta tillbaka den från PS 1 tycker jag
Många fina minnen som väcks till liv av den intron.
Precis. Ta tillbaka den från PS 1 tycker jag
https://www.youtube.com/watch?v=oAhvQoLpvsM
Många fina minnen som väcks till liv av den intron.
Man blir nostalgisk
j
Bring back Kevin!
Jag håller med till 100%
9 år utan Kevin är för lång tid!