Biomutant visar äntligen upp sig igen
Spelet kommer försent, hade det kommit till PS5 hade jag köpt men om det släpps i närheten av Ps5 releasen kommer jag inte vara intresserad.
Bara för att vara tydlig, jag försöker inte vara dryg men förstår inte vad du menar. Spelet blir väl inte sämre för att det släpps innan PS5?
Bara för att vara tydlig, jag försöker inte vara dryg men förstår inte vad du menar. Spelet blir väl inte sämre för att det släpps innan PS5?
Kommer tappa allt intresse för ps4 när femman kommer ut och tror att jag till och med kommer sälja fyran. Så för mig kommer den för sent pga av det.
Kommer tappa allt intresse för ps4 när femman kommer ut och tror att jag till och med kommer sälja fyran. Så för mig kommer den för sent pga av det.
Vilken tur att PS5 är bakåtkompatibel då...
@Sten-greger: håller med. Karaktärer och story.
“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci
@krislevin: Förstår inte riktigt detta med att grafiken skulle vara kass i spel,det mesta jag spelat de sista åren har varit snyggt.
CARPE JÄVLA DIEM
@krislevin: Förstår inte riktigt detta med att grafiken skulle vara kass i spel,det mesta jag spelat de sista åren har varit snyggt.
Det är i grunden om att man inte blir uppfylld av det som redan finns. Jag tycker att just det visuella bland annat har kommit riktigt långt på väldigt kort tid. Det finns inga tvivel på att spel ser ut så mycket bättre än vad de gjorde för några år sen!
“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci