Se tio minuter från Dying Lights battle royale-läge
Vad händer om man kombinerar både zombies och battle royale?
Släng in lootlådor, hjältar och marknadsför som ett "game as a service" så har du årets mest trendspäckade spel.
Och ray tracing!
Och ray tracing!
och helt i microsofts moln!
och helt i microsofts moln!
Crossplay!
Crossplay!
Fast utan Playstation då?
|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
@Carl Johansson-Sundelius: Vi får ju inte glömma att det är våldet inom tv-spel som får oss alla att vilja begå kriminella brott, enligt ett viss möte.
ja blir sugen på att mörda oskyldiga varje gång jag kollar speltrailers det är hårt klimat nu för tiden

Såg inte superkul ut, men kan säkert vara kul några rundor. Tycker däremot att det är hedersvärt att de fortsätter att utveckla spelet och lägga till nytt innehåll, trots att det har några år på nacken nu
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Spontant såg det ut som Dark Zone i The Division.
Kan någon förklara den hjärngympan som behövdes hos utvecklarna när de på något sätt lyckades kalla ett uppdragsbaserat mini-FFA för sex spelare, ett BATTLE ROYALE läge?
Finns ingen korrekt definition. Man får kalla game modes vad man vill, så vitt jag vet kan du inte trademarka game mode namn?
Hoppas på E3 reveal på Dying Light 2,men betydligt mer fokus på att fortyfia baserna, så att de faktiskt kan ta sig in om man har byggt dåligt. Och natten skulle kunna utvecklas mer. Gärna tillbaka i mer bebyggd miljö också, DLCt hade för mycket död yta. Dock tona ner parcour grejen, den blev plojjig. Det är nästan bättre i Dead Island att man känner sig, lite utsatt och är inte Spiderman.
Multiplayer klarar jag mig helt utan.
@Carl Johansson-Sundelius: Dying light: bad blood har fått släpp månad nu: september, det blir early acess.
https://steamcommunity.com/games/766370/announcements/detail/...