Fortnites uppdaterade karta släpps imorgon
Uppdateringen innehåller nya områden, förbättringar och justeringar.
Inte likt mig,
För velar som attan om jag ska handla eller inte
-cb99
Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.
@cb99: Handla? Det är ju gratis.
Får erkänna att jag inte levt mig in i spelet, men PVE biten kostar väl även om Battle Royale modden är gratis eller?
-cb99
Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.
Är ett fullgott alternativ till PUBG tycker jag, men kommer nog byta till PUBG när/om det släpps till PS4. Dock om man uppskattar grafiken i Fortnite mer än PUBG samt utnyttjar byggandet till max så kan nog en del tycka detta är bättre PUBG. Det är ju iaf tämligen buggfritt och laggfritt, vilket är ett stort plus.
@Grymgreger: Det krävs inget grundspel, bara tanka och härja loss!
Ett tips är att lära sig när man ska gömma sig och när man ska avancera. Min taktik gör så att jag ofta kommer bland dom 25 första. I början samla vapen och sen gömma sig ett tag. Kommer man ner på samma plats som någon annan så ska man antingen gömma sig eller springa någon annan stans. Speciellt om den andra redan har ett vapen och inte du. Det är väldigt viktigt att inte låta något när man gömmer sig. Bara genom att byta vapen gör ett högt ljud ifrån sig.