Så mycket kostar den kompletta Switch-upplevelsen
Ok jag erkänner att det var lite onödigt sagt. Men nästan alla de spel du nämner går att spela på PC, säkert med bättre prestanda och grafik dessutom. PS4 får skit nästan varje månad, men vad har det med saken att göra? Att PS4 och xbox får "storspel" men inte Switch vet jag inte heller vad det har med saken att göra. De "spelen" släpps även till PC, med bättre grafik och prestanda. Faktum kvarstår att Xbox har så himla få exklusiva spel.
Jag köper inte ditt snack om att det skulle finnas många fördelar med att ha en Xbox jämfört med PC.
Mjo, du. får nog hålla med om att 4 spel i månaden för cirka 55 kr i månaden är ganska ok på one,
hursomhelst så borde man inte tracka ner på vad folk föredrar att lira på, Switch kommer inhandlas så snart som möjligt, ha det bra Spectral. Peace.
Vet inte om någon länkat denna. Men vad är det för build quality på denna konsol egentligen?
https://www.youtube.com/watch?v=Cb-srOfRqNc&list=FL9fck93OCtj...
Den där filmen antyder en del oroväckande problem med Switch, men eftersom vi inte vet hur många som drabbas av dessa problem ska man vara försiktig med slutsatser om kvalitén på konsolen. Det är möjligt att sånt här är normalt för en ny konsol. likaväl som det är möjligt att kvaltén är helt värdelös. Ingen vet säkert än.
Tycker dom flesta bärbara konsoller är fruktansvärt otympliga på flera olika sätt och varit det en väldigt bra tid tillbaka. den enda riktigt bärbara speldon jag på riktigt kunnat ha i min ficka är tetrisnyckelringen som club nintendo gav ut till nyregistrerade medlemar för typ 20 år sen eller mer. Eller Gameboy Micro utan spel instoppat. Att ha en PSP eller Vita eller 3DSi fickan är för mig bara stressigt för man känner den hur man än vrider och vänder på sig. framförallt playstation som man inte kan ha i fickan utan att tänka på att analogerna (kanske) tar stryk. Till och med en tunn plånbok kan kännas lite störig på skinkan ibland. Vissa kan uppleva det jag känner här. Men och andra sidan fotograferar människor med sin Ipad som om det var deras systemkamera och andra använder sitt skal som en plånbok för att spara plats och se ut som en häst med begränsad FOV. Min tanke är att storleken spelar ingen roll på denna produkt. den får plats i vilken väska som helst. Att den agerar som både stationär konsoll och bärbar on the go utan att streama någonting är bara fantastiskt! Nintendos argument håller för att det är en hybrid.