Se den urläckra lanseringstrailern för Mirror's Edge: Catalyst
Saknar Still Alive, men annars ser det ytterst mysigt ut
Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2.
VR: Meta Quest Pro
Sjukt peppad på detta!
Mm, inte samma haYpe som efter första trailern men det såg ut att vara mer av samma iaf. Still Alive kunde dom lätt haft kvar, eller någon annan låt lite utanför ramarna.
Vi fick ju Warning Call iaf, https://www.youtube.com/watch?v=fB4gjiMVKFI
Ja det första ME kändes sådär lagom avskalat och bra. Nu hänger Faith i drönare och det sprängs saker kors och tvärs. Fett avtändande -.-
Att döma av betan så är det ungefär de sekvenserna som finns i spelet. Don't worry about it.
Jo, explosioner gör väl sig passande för trailers så det är där dom får synas mest.
Ja det första ME kändes sådär lagom avskalat och bra. Nu hänger Faith i drönare och det sprängs saker kors och tvärs. Fett avtändande -.-
Att döma av betan så är det ungefär de sekvenserna som finns i spelet. Don't worry about it.
Jo, explosioner gör väl sig passande för trailers så det är där dom får synas mest.
Ja det ger ju en skev bild när det bara är det som syns här. I spelet skulle jag tro det är enskilda och mer tongivande händelser det handlar om och inte bara massa explosioner. vilket iofs gör dem till spoilers istället
Ja det ger ju en skev bild när det bara är det som syns här. I spelet skulle jag tro det är enskilda och mer tongivande händelser det handlar om och inte bara massa explosioner. vilket iofs gör dem till spoilers istället
Jo precis. Allt handlar ju om vilken typ av trailer det är antar jag. Det här är ju en "launch trailer", den ska bygga upp hypen maximalt. Om man är intresserad av hur spelet verkligen ser ut när man spelar det gör man ju bättre i att kolla på Gameplay-trailern: https://www.youtube.com/watch?v=5GBVMGXXFMw