Medlem

Sisyr :

Du verkar vettig

Hur är endgame i Grim Dawn (om du kommit dit ännu^^). Det jag gillar med Diablos endgame är som du säkert redan vet : Pusha rifts, "oändligt" med paragon levels, använda kuben för att uppgradera ancients osv osv

Medlem

Detta är ett riktigt sjysst spel, köpte det långt innan det kom på steam, då det knappt fanns en akt haha

Väldigt glad att dom faktiskt gjorde ett helt spel och tog det ur early access, många verkar inte klara det steget, men ja, dom här grabbarna vet hur man producerar och färdigställer.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Bra comparison video för övrigt där uppe

Medlem

Grim Yawn, ..gäsp. Så roligt var det inte. Titan Quest rehash.

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Grim Yawn, ..gäsp. Så roligt var det inte. Titan Quest rehash.

Är det sant? Då blir det absolut ett köp.

Titan Quest var ljusår bättre än D3!

signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Ni som säger att POE är tråkigt är för dumma för att förstå sig på spelet, spela Diablo 3 så slipper ni använda det lilla ni har i huvudet.

Grim Dawn är riktigt kul!!

Medlem
Skrivet av lulepower:

Ni som säger att POE är tråkigt är för dumma för att förstå sig på spelet

Jag backade spelet och har haft det sedan beta men tyckte att världen var oinspirerad och repetitiv, vad har det med intelligens att göra?
Jag kan inte komma på något som är särskilt komplext i spelet och det har inget som är unikt på något sätt så vad syftar du på?

Medlem
Skrivet av lulepower:

Ni som säger att POE är tråkigt är för dumma för att förstå sig på spelet, spela Diablo 3 så slipper ni använda det lilla ni har i huvudet.

Jag kan inte komma ihåg vad som skulle varit särskilt komplext i PoE..?

Ett stort (rörigt och oinspirerat) skill tree? Nä du.... Den gubben gick inte.

signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Jag tror många som säger PoE är tråkigt baserar det på att bara ha testat det en kortare stund.
PoE startar lite långsamt men när du väl får lite support skills och talents så är spelet skitkul.
Du som spelare kan göra en karaktär som just du tycker om, i början som ny är det inte alltid så lätt att förstå sig på allt. Men när man väl gör det så inser man hur simplistiskt D3 är.

Grim Dawn verkar förövrigt riktigt coolt, så borde verkligen ge det en chans.

Medlem

Sugen på nåt nytt spel i stil med Champions of Norrath och Champions: Return to Arms, kan det här tänkas vara likt? Att man blir lika euforiskt loot-tokig som i de spelen.

Inaktiv
Skrivet av Ahris:
Skrivet av lulepower:

Ni som säger att POE är tråkigt är för dumma för att förstå sig på spelet

Jag backade spelet och har haft det sedan beta men tyckte att världen var oinspirerad och repetitiv, vad har det med intelligens att göra?
Jag kan inte komma på något som är särskilt komplext i spelet och det har inget som är unikt på något sätt så vad syftar du på?

Finns ingen anledning att svara människor som lulepower då han är ett prakt exempel på hur majoritet av efterblivna människor argumenterar.

Inaktiv
Skrivet av Tarmböld:

Jag tror många som säger PoE är tråkigt baserar det på att bara ha testat det en kortare stund.
PoE startar lite långsamt men när du väl får lite support skills och talents så är spelet skitkul.
Du som spelare kan göra en karaktär som just du tycker om, i början som ny är det inte alltid så lätt att förstå sig på allt. Men när man väl gör det så inser man hur simplistiskt D3 är.

Grim Dawn verkar förövrigt riktigt coolt, så borde verkligen ge det en chans.

Bara för att något är simpelt betyder inte det att det är dåligt...

Varför tror du att mobil gaming är den största plattformen?

Medlem

Fantastiskt bra spel, om man bortser från de tillfällen då det ballar ur och desync i MP.

Det är lite Titan Quest-rehash, det kan jag hålla med om. Men jag gillart skarpt.

signatur

no remorse

Medlem

Skulle detta vara en recension?
Säger inget om den viktigaste delen i den här sortens spel, nämligen spelets endgame.

Medlem
Skrivet av lulepower:

Jag förstår att det är jobbigt att folk gillar andra spel än du själv. Måste vara jobbigt att behöva förklara för folk hur korkade dom är bara för att dom har en annan spelsmak än du själv. Bra att du tar fighten, någon måste ju göra det!

signatur

HELL BOB! DU DEN ALLSMÄKTIGE! DU ÄR EN!
Tjock nörd i Dublin

Medlem
Skrivet av lulepower:

Perfekt exempel på folk som själva inte kan "använda det lilla". Går direkt till personangrepp för att de saknar förmågan att kunna argumentera.

Medlem

ruggigt bra spel, väldigt rekommenderat. diablo var grymt, torchlight ännu bättre, men detta tycker jag knäcker allt annat rent av

signatur

//monster

12
Skriv svar