Nya filmer från Cataclysm
hur kan ni tycka att barrens e tråkigt? generalchatten e fan jätteskön
Inte bara Barrens, hela världen är tråkig
/signed
Ser fram emot Cata men jag hoppas att dom lägger releasen i November eller December så man äntligen kan inskaffa sin 310% Violet Drake när man börjar det nya äventyret
Ser lite muppigt ut, kommer säkert att uppskattas av många.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
asså jag tycker wow ''ser'' likadant ut fast dem har bara ''gett'' mer utav det, ändrat saker och ting vilket är bra tycker jag. Eftersom man har redan varit med alla sina lvl 12 gubbar där varje gång så är det härligt med förändring men ingen total förändring vilket inte vore så roligt. ;P
Tycker Blizzard kan lägga ner hela skiten, bara sådär. Fortsätta och satsa fullt ut på diablo III och Starcraft 2 och Warcraft 4. Istället för att dela på sig.
Någon miljon lär ju ta livet av sig då deras "liv" slutar helt plötsligt.
All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!
Tycker Blizzard kan lägga ner hela skiten, bara sådär. Fortsätta och satsa fullt ut på diablo III och Starcraft 2 och Warcraft 4. Istället för att dela på sig.
För det är ju otroligt intelligent att göra sig av med sin största inkomstkälla.
Metal is best served heavy.
Haha, mest genomtänkta posten på FZ ;D
Vad händer om man flyger "utanför kartan" i Azeroth... finns/fanns ju många ställen där det bara är plattmark, utan vettiga texturer osv.
Va händer om du flyger utanför kartan i northrend?
Du får fatigue och dör.
Det har med stor stor sannolikhet gjorts motsvarande här, dessutom finns inte de stora plana fälten kvar. De är numera spelbara områden.
Jag har ätit pannkaka!
Jävla negg då...
Det här är Gnäll-zäta, vet du.
Huvudet på spiken.
Tycker Blizzard kan lägga ner hela skiten, bara sådär. Fortsätta och satsa fullt ut på diablo III och Starcraft 2 och Warcraft 4.
Haha, jag håller med.
Skulle vara grymt med ett Warcraft 4!
PC gamer 'til I die.
oväntat att alla neggar på wow, hur orkar man va negativ ? seriöst skaffa er ett liv jävla gamgubbar med slappa penisar, enda ni gör är att gnälla ut och hitta på något med era liv istället för att gå in på en sak ni inte gillar och skriva ett negg inlägg bevisar ju bara vilka jävla retards ni är.:up:
Nu har dom förstört barrens totalt. The barrens var så jävla stort så man hade nästan alltid auto-run påslaget. men nu med allt skit överallt så kan man inte ha auto-run tvärs genom hela barrens, Dom som levlar nya gubbar kommer få ett helvete i barrens nu.. var redan drygt som det var när det är så sjukt stort