Viktig nyhet: din Rust-penis storlek avgörs av Steam
Haha! Störtskön uppdatering av spelet
UPPDATERING
Eller det kanske är en modifikation?
Verkar vara en officiell uppdatering när skaparen själv tweetar om det.
Haha! Störtskön uppdatering av spelet
UPPDATERING
Eller det kanske är en modifikation?
Verkar vara en officiell uppdatering när skaparen själv tweetar om det.
Jaha! Är det Garrys Mod-skaparen som har skapat Rust? Det visste ja inte förrän nu
Nakna bröst går inte göra nyheter av men penisar går fin fint! Vilket jävla sätt!
Nej, seriöst, detta är ju en kul grej
Ett förslag till en (naken) kvinnlig karaktärsmodell finns i den senaste devbloggen:
http://playrust.com/devblog-65/#more-3797
Förvänta dig inga fantasiformer dock.
För mig som har 11 år gammalt steamkonto kommer jag alltså få en kort penis? Borde det inte vara tvärtom? Inte ens på spel får jag ha en long slong
=(
Jag känner mig djupt kränkt och objektifierad av det här. Jag förstår inte hur ni tänker på FZ som publicerar sådant. Ni förstärker bilden av mannen som ett objekt vars identitet sitter i könet, fruktansvärt trångsynt!.
Jag trodde att vi hade kommit längre, men detta horribla strukturella förtryck som råder inom spelbranschen och Steam i synnerhet måste bekämpas. Ingen man ska behöva definieras som människa endast avhängigt storleken eller utseendet på sitt kön, bekämpa sizeismen!
#fackeltågnu #fzsexism #steampenisoppression
Jump in.
Jag känner mig djupt kränkt och objektifierad av det här. Jag förstår inte hur ni tänker på FZ som publicerar sådant. Ni förstärker bilden av mannen som ett objekt vars identitet sitter i könet, fruktansvärt trångsynt!.
Jag trodde att vi hade kommit längre, men detta horribla strukturella förtryck som råder inom spelbranschen och Steam i synnerhet måste bekämpas. Ingen man ska behöva definieras som människa endast avhängigt storleken eller utseendet på sitt kön, bekämpa sizeismen!
Dags att göra en kickstarter och börja dra in pengar och du får samma status som feministfrequency
PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U
Är ingen lättkränkt person. Men det blir ju faktiskt sjukt patetiskt när man vet att FZ's kära krönikör skulle gå bananas om någon kvinnlig karaktärs bröststorlek avgjordes av steam-idt medans detta skojas friskt om.
Nakna bröst går inte göra nyheter av men penisar går fin fint! Vilket jävla sätt!
Seriöst, så lär inte en enda feminist skrika om exploatering eller sexualisering.
Antagligen inte, men några sorgliga snubbar kommer säkert grina på spelforum runt om i världen. Kanske feministerna, eller deras manliga motsvarighet kommer uppmärksamma detta "problem" när det blivit lika mycket av en norm som kvinnlig sexualisering i spel? Vem vet.
Är ingen lättkränkt person. Men det blir ju faktiskt sjukt patetiskt när man vet att FZ's kära krönikör skulle gå bananas om någon kvinnlig karaktärs bröststorlek avgjordes av steam-idt medans detta skojas friskt om.
Ja visst är det härligt med dubbelmoral, hade det varit en tjej istället för en kille hade det blivit ett jäkla liv på alla moralidioter och PK-nissar, och vi vet ju att Arnroth hade gått i taket direkt.
Inte för att jag känner för att spela Rust men eftersom det är ett överlevnadsspel som går ut på att du ska leta upp eller tillverka allt du behöver hade jag gärna sett att både killar och tjejer hade fått börja nakna.
Seriöst, så lär inte en enda feminist skrika om exploatering eller sexualisering.
Antagligen inte, men några sorgliga snubbar kommer säkert grina på spelforum runt om i världen. Kanske feministerna, eller deras manliga motsvarighet kommer uppmärksamma detta "problem" när det blivit lika mycket av en norm som kvinnlig sexualisering i spel? Vem vet.
Så om en snubbe som inte gillar att kvinnor objektifieras i spel, inte heller gör det när det händer män, då är han sorglig?
Skönt att man vet vad FZ prioriterar, objekfitering av mannen är ok men hade detta handlat om kvinnor och deras bröst storlek så hade det blivit ett ramaskri och vissa ej namngivna personer hade skrivit ett ex antal artiklar om det.
Objektifera och kränk mannen så mycket det går på alla sätt det går,men rör inte ens kvinnorna för annars!...typ mentalitet.
Skönt att man vet vad FZ prioriterar, objekfitering av mannen är ok men hade detta handlat om kvinnor och deras bröst storlek så hade det blivit ett ramaskri och vissa ej namngivna personer hade skrivit ett ex antal artiklar om det.
Objektifera och kränk mannen så mycket det går på alla sätt det går,men rör inte ens kvinnorna för annars!...typ mentalitet.