Forza Horizon 2 avtäckt
Höstens Forza är en open world-racer som släpps till både Xbox One och 360.
#microsoft, #forza-horizon-2, #forza-horizon, #playground-games, #turn-10, #forza-motorsport-5
Har inte spelat ettan, men det hade ett grymt soundtrack. Så hoppas på något likadant här!
Fanns ju inte en enda vettig låt i hela spelet?
och glöm inte de fantastiska programledarna! På svenska! woo...
Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942
Har inte spelat ettan, men det hade ett grymt soundtrack. Så hoppas på något likadant här!
Fanns ju en massa bra musik i olika genrer, ett bra exempel är Porter Robinsons Language, mysigare elektronisk musik från man leta efter.
Fanns ju en massa bra musik i olika genrer, ett bra exempel är Porter Robinsons Language, mysigare elektronisk musik från man leta efter.
"musik"
och glöm inte de fantastiska programledarna! På svenska! woo...
Oh shit.. dom svenska programledarna hade man ju förträngt. Hoppas dom inte gör sig besväret att dubba 2:an.
- Då föredrar jag musiken av Tangerine Dream i GTA5.
autograph
Nätack, jag gillar mina bilspel (Forza i synnerhet) i 60 fps, inte under 30 som Forza Horizon 1 var.
Föredrar också bilspel i 60fps, men Forza Horizon är känt för sin stabila bilduppdatering och ligger limmat på 30fps, inte under som du påstår.