Omfamna mörkret i Baldur's Gate II: Enhanced Edition
Tiden då Bioware kunda göra bra rpg.
Tror nog att dom kan göra bra rpg fortfarande,problemet är att EA inte ger dem tid nog att göra det.
Är allt EAs fel då? ME 1, 2, 3 var väldigt bra. Dock gillade jag inte DA 1, 2.
Var väl inget fel på Dragon Age Origins.
Jag hatar dina åsikter, och är beredd att döda för att slippa höra dem.
Tror nog att dom kan göra bra rpg fortfarande,problemet är att EA inte ger dem tid nog att göra det.
EA brukar skynda på skapare för att få släppa spelen så snabbt som möjligt så ja det är EAs fel.
Var väl inget fel på Dragon Age Origins.
'
Tyckte DA: O var ett jävligt gediget spel. Problemet var bara att den övergripande handlingen var fantastiskt trött och oinspirerad.
Mass Effect kallar jag inte riktigt för rollspel då det mer känns som interaktiv film ...
Mass Effect kallar jag inte riktigt för rollspel då det mer känns som interaktiv film ...
Håller med, lite av mitt största problem med Witcher 2.
Gillar verkligen Witcher 2 men kan aldrig spela igenom det då det blir för långa "film" snuttar hela tiden.
Tappar direkt inlevelsen, men jag kanske är för gammal för sånt nytt
Köp köp!!!!!!!!!!!
Vänta med köp, vem vet hur det blir?
Jag har tidigare i år köpt flertalet spel som man trodde skulle vara riktigt bra som än efter flera månader inte går att spela.
Nu väntar jag alltid tills man ser reaktionerna på steam och övriga forum innan köp.
Så himla taggad att lira ett av mina favoritspel igen, med nya upplevelser!
Drog igenom Baldur's Gate: Enhanced Edition tidigare och nu fortsätter jag mina äventyr i Baldur's Gate II: Enhanced Edition med samma karaktär och alla nya allierade!
Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart
Köp köp!!!!!!!!!!!
Jag har tidigare i år köpt flertalet spel som man trodde skulle vara riktigt bra som än efter flera månader inte går att spela.
Nu väntar jag alltid tills man ser reaktionerna på steam och övriga forum innan köp.
Det är stabilt, har bara stött på en bugg hittils vad jag märkt och den var förmodligen pga en mod. De har lärt sig sin läxa från problemen med det första spelets launch.
Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart
Köp köp!!!!!!!!!!!
Det är stabilt, har bara stött på en bugg hittils vad jag märkt och den var förmodligen pga en mod. De har lärt sig sin läxa från problemen med det första spelets launch.
Ah nice, antar du inte har det på steam? då det är några timmar kvar där.
Hoppas verkligen det fungerar lika bra där, BG2 är mitt Nr1 favorit rpg någonsin.
DA 1 var ju awwwwwwwwwwwesome!
Jag spelade aldrig när det släpptes första gången, men nu blir man lite sugen.
Men Planescape Torment då? Tidernas djupaste spel, hoppas du upplevt det (vässar högaffeln och förbereder facklan).
Gulp, sorry. Har inte spelat det; men jag har det i varje fall på GoG, så please, put down the högaffel and the fackla
Men Planescape Torment då? Tidernas djupaste spel, hoppas du upplevt det (vässar högaffeln och förbereder facklan).
Gulp, sorry. Har inte spelat det; men jag har det i varje fall på GoG, så please, put down the högaffel and the fackla
Widescreenmod och fixpack. Lås in dig i en vecka till du har spelat klart.