Wicked Paradise – erotiskt äventyr till Oculus Rift
Kan inte påstå att jag är förvånad. Alla vet ju var pengarna finns. Skulle inte förvåna mig om vi kommer att se en uppsjö av porrspel i alla kategorier till Oculus.
"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."
hahaha
ehm, får man något att stoppa in "den" i?
Limited Edition ingår en fleshlight
Hmm. En limited edition Oculus Rift med en Fleshlight, eller försöka leva upp till svenska tjejers förväntningar och krav på dagens datingsiter. Kräver lite pros'n'cons tänk det där.
Cptn BaseballBatBoy!
men utvecklarna hoppas att det här ska expandera till något som så småningom ska uppskattas av alla kön och sexuella läggningar.
Men hur kul är det att bli virtuellt påsatt då? Kommer alltid sluta med att man stirrar upp i taket, ner i kudden eller in i väggen sen är det helt plötsligt game over. Worst money ever spent...
Denna scen var det första jag fick upp i huvudet när jag läste artikeln.
Hade varit kul med multiplayer, särskilt för att hålla gnistan vid liv i ett långdistansförhållande
En enda stor jätte säng och 64 spelare......
men utvecklarna hoppas att det här ska expandera till något som så småningom ska uppskattas av alla kön och sexuella läggningar.
Men hur kul är det att bli virtuellt påsatt då? Kommer alltid sluta med att man stirrar upp i taket, ner i kudden eller in i väggen sen är det helt plötsligt game over. Worst money ever spent...
Värst vad tjejers sexupplevelser är torra i din åsikt, tjejer behöver ju inte nödvändigtvis bete sig som en död fisk