Age of Empires II: HD Edition har utannonserats!
Jag tänker bara bygga en jäkla massa murar.
Åhå, du är en sån! Dom matcherna tog evigheter, någon bygger fem murar utanför varandra!
Åh gud, musiken gott folk! Musiken! Nostalgic Eargasm.
Jag och min (föredetta) kompis brukade köra storslagna matcher i Red Alert där vi byggde in oss. Värsta skyttegravskriget – som jag alltid vann.
I am the black wizards.
Minns att Byzantinerna med sina överlägsna Castle upgrades tillhörde favoriterna, men annars var ju Teutons riktigt balla med sina Teutonic Knights med svarta hjälmar och kappor, synd bara att jag sög med Teutons!
Sen var ju fulluppgraderade kanontorn nästintill det bästa kustförsvar man kunde ha, aimbot på dem!
Ush.. finns betydligt bättre strategi spel nuförtiden.
Klart som korvstad det gör men AoE2 hade en rolighets faktor som flera RTS spel från 2007+ saknar.
Ska bli roligt med och se hur SEA regionen reagerar på detta, AoE2 spelas friskt där nere men tappat en hel del dom senaste åren.
Pris ca 150kr på Steam (original 180kr) så inte helt åt helvete pris, tråkigt som fan dock att det är Steam Exklusivt.
Hoppas med att HD remaken är med alla expansioner som 2an hade och inte att det blir DLC.
Exklusivt på Steam... Usch. Oroväckande trend. Alltför ofta blir spel exklusivt på en tjänst.
(Inte en bild från originalet)
Helt rätt! Jag tror det är ifrån en alpha. Kanske beta.
The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...
Exklusivt på Steam... Usch. Oroväckande trend. Alltför ofta blir spel exklusivt på en tjänst.
(Inte en bild från originalet)
Helt rätt! Jag tror det är ifrån en alpha. Kanske beta.
Det är i alla fall från AOE2 och det är en klassisk bild. Kommer inte ihåg var man såg den först dock, fanns internet på den tiden?
I am the black wizards.
Jag tänker bara bygga en jäkla massa murar.
glöm inte portarna
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH <3
Älskar att bygga in mig själv och låta fienderna smaka piltorn.
Älskar att låta fienderna smaka eldklot från tusen trebucher! förövrigt den bästa nyheten i år!
Everybody needs help.
Slår ju alla bidrag i Melodifestivalen
Jag hade hellre ha sett en nyversion/uppföljare till Age of Mythology istället, men det här duger riktigt gott det med
METALEFS!
Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år