FZ:s stora Xbox-tävling avgjord!
Tomten är på gång till den person som knäckte Luciacharaden och skrev ett julklappsrim.
Jag hade ingen aning men min flickvän plockade den på en gång. Grattis till Emil!
Har inte heller spelat LBP, men kom på ändå. Sen efteråt blev jag tveksam för det var bakgrundsreklam för just LBP här på FZ, haha! Kul att svaret fanns i reklamen precis bredvid videon Mitt rim höll dock inte ens i närheten av samma klass som Emils, så ett stort grattis till honom!
Gratulerar!
Suger på rim, så blev så stolt över den jag kom på:
Gjord av tyg och inte stor. På rackartyg bättre än man tror. Flyger runt en småstor planet. I sin bruna cardboardraket. Stojig är denne filur. Och Sackboy är hans nomenklatur.
...nomenklatur var dock lite av ett nödrim kanske. xD
Har inte heller spelat LBP, men kom på ändå. Sen efteråt blev jag tveksam för det var bakgrundsreklam för just LBP här på FZ, haha! Kul att svaret fanns i reklamen precis bredvid videon Mitt rim höll dock inte ens i närheten av samma klass som Emils, så ett stort grattis till honom!
Den reklamen rullade inte när vi spelade in charaden, och vi på red vet faktiskt inte vilka annonser som är bokade heller. En (o)lycklig slump.
Wow, det är såna grymma rim som behövs alltså?
Imponerad som fan!
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/