Bethesda teasar nytt spel – är det Elder Scrolls Online?
Med ordet "tomorrow" och en mystisk bild twittrade Bethesda igår om ett nytt projekt. Rör det sig rentav om det beryktade Elder Scrolls Online?
#nyhetstips, #bethesda, #the-elder-scrolls-v-skyrim
Bethesda har aldrig gjort ett Multiplayer Online spel, å de lär aldrig göra det heller.
DLC? nja, de har fullt upp med Kinect skräpet..
En dröm vore ju DirectX11.
Var inte så säker på det. BioWare hade aldrig gjort ett onlinespel innan Star Wars: The Old Republic.
Have a good time!
Tror det är en advokat simulator. Man outsorcar sin legal avdelning och sen får man simulera att man googlar efter påhittade varumärkesintrång.
Med features som att:
skicka hotbrev
hänslyslös hantering av fansen
För en extra hundring får man en DLC i form av: skyll på advokatbyrån, vi har bara anställt och betalat dom.
Achievements som ingår: Gör fans över hela världen förbannade!
Bara kunna spela Fallout eller Skyrim tillsammans med en polare eller två hade varit så jävla underbart!
Folk som envisas med att säga att spelen inte är gjorda för det är bara efterblivna, varför har man möjlighet att ha companions då? Bättre med companions som dessutom är companions IRL och inte bara nån simulerad AI som bara förstör ens smygande och aldrig gör som man vill.
De har sagt angående Skyrim att saker är att vänta i April.
Så jag sätter min slant på ett mastigt DLC.
Kommer inte ihåg sidan jag läste det på, tror det var en achievmentsida, för ca 1 månad sedan.
http://www.product-reviews.net/2012/04/02/possible-skyrim-dlc...
Jag tycker att han på bilden är lik Martin Septim. Och då kan teorierna om The Mythic Dawn stämma, eftersom Martin Septim var expert på Daedrisk magi och Mysterium Xarxes. Så kunde dom ville ha honom för att öppna nya portaler.
Skyrim utspelas dock 200 år efter händelserna i Oblivion, så det kan inte vara Martin Septim.
Är Dishonored
ser ut som Bioshock möter Assassins Creed
http://kotaku.com/5902635/the-dystopian-first-trailer-for-bet...
Min Dator Går På StjärnKraft !
Jag tycker att han på bilden är lik Martin Septim. Och då kan teorierna om The Mythic Dawn stämma, eftersom Martin Septim var expert på Daedrisk magi och Mysterium Xarxes. Så kunde dom ville ha honom för att öppna nya portaler.
Skyrim utspelas dock 200 år efter händelserna i Oblivion, så det kan inte vara Martin Septim.
Men om Martin när han slogs mot Dagon blev fast i Oblivion, samt att han mer eller mindre blev en gud så kan det funka.