Gears of War 3
Har länge känt att FZ's recensioner börjat tappa lite den senaste tiden (åren kanske)
Rätt förutsägbara, och tyvärr känns det som att FZ blir mer och mer en skara XBox-fans som ger exklusiva titlar för 360'n genomgående höga betyg.
Två korta jämföranden:
- Halo Reach 5/5
- Gears of war 3 5/5
- Uncharted 2 4/5
- inFamous 2 3/5
Inte för att Gears 3 (ja, jag har spelat det) är dåligt, Aftonbladets 2/5 är ju löjligt, men 5/5.... Verkligen inte. En fyra hade väl varit acceptabelt. Men jag var helt säker på att FZ skulle ge det en 5:a (det är ju trots allt exklusivt till 360), och se så rätt man fick
Och nej, jag är absolut ingen PS3-fanboy som tycker att allt på XBox suger, spelar SPEL, inte en viss konsoll.
Men de enda två spel de senaste åren jag kan komma på som faktiskt är värda en 5/5 är Mass Effect 2 och Uncharted 2, men det är ju min åsikt
Tompa: Jag vet Men där kan jag hålla med er. Och jag vet att betyg är en smaksak. Tycke och smak är ju sällan de samma
Men jag står fast vid att ni börjar bli lite förutsägbara i era betyg Men det kanske beror på att jag läst FZ för länge och börjar lära mig vad ni gillar och inte gillar
Har länge känt att FZ's recensioner börjat tappa lite den senaste tiden (åren kanske)
Rätt förutsägbara, och tyvärr känns det som att FZ blir mer och mer en skara XBox-fans som ger exklusiva titlar för 360'n genomgående höga betyg.
Två korta jämföranden:
- Halo Reach 5/5
- Gears of war 3 5/5
- Uncharted 2 4/5
- inFamous 2 3/5
Inte för att Gears 3 (ja, jag har spelat det) är dåligt, Aftonbladets 2/5 är ju löjligt, men 5/5.... Verkligen inte. En fyra hade väl varit acceptabelt. Men jag var helt säker på att FZ skulle ge det en 5:a (det är ju trots allt exklusivt till 360), och se så rätt man fick
Och nej, jag är absolut ingen PS3-fanboy som tycker att allt på XBox suger, spelar SPEL, inte en viss konsoll.
Men de enda två spel de senaste åren jag kan komma på som faktiskt är värda en 5/5 är Mass Effect 2 och Uncharted 2, men det är ju min åsikt
Eller så är det kanske som så att 360´s exklusiva spel är bättre???
Ja GoW 3 ser väldigt coolt ut, synd då att vi som spelar PC inte kan köpa det och därigenom bidra till mer vinst för Pyttemjuk, men Pyttemjuk vill ju inte ha våra pengar... så ärligt kan de brinna, dessutom såg jag att deras djävla konsoler försenar Battelfield 3 och det tackar vi dem så mycket för!