Devil May Cry blir film
Företaget bakom Resident Evil-filmerna köper rättigheterna till Capcoms populära actionserie.
#capcom, #devil-may-cry, #kane-lynch, #ninja-theory
Blir en riktigt jävla usel film, kan jag säga nu.
Yes, det tror jag med. Slowmotion, skjutande hit och dit, svärd, rena rama Highlander.
Men... gäller inte det bara den animerade Resident Evil Exctinction? För den var ju faktiskt jäkligt bra ändå. Personal opinion. Det här gillas, men bara om det är good ol' Dante!
EDIT: Nu när jag tänker efter kanske den hette något i stil med Degeneration? Hm.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT
Men... gäller inte det bara den animerade Resident Evil Exctinction? För den var ju faktiskt jäkligt bra ändå. Personal opinion. Det här gillas, men bara om det är good ol' Dante!
EDIT: Nu när jag tänker efter kanske den hette något i stil med Degeneration? Hm.
Yepp Degeneration var bra, men den gjordes inte av en massa nuubs. Och tvekar på att den blir animerad...eftersom det inte är samma team som gjorde Degeneration som dom andra Resident Evil filmerna.
"Filmens handling kretsar kring huvudpersonen Dante som hämnas sin mors död genom att slakta demoner."
.__________.
Låter ju väldigt... Dante...
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3