Dark Messiah färdigt
Nice! Hoppas alla preformance buggar är löst. Det blev ingen skillnad mellan high och low settings, samma låga fps hela tiden.
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Jo tack, har märkt att det har närmat sig färdig status. Drygt $60 ska dom ha för det via steam dessutom, synd för dom. Hade tänkte köpa det där :/
Det står $49.95. Och det är det nog värt, demot var riktigt roligt.
Plus skatt på $12.xx, eller finns det nåt land man kan välja som dom godkänner svenska kort ifrån? Testade med Norge men det ville sig inte :/
Jo tack, har märkt att det har närmat sig färdig status. Drygt $60 ska dom ha för det via steam dessutom, synd för dom. Hade tänkte köpa det där :/
Det står $49.95. Och det är det nog värt, demot var riktigt roligt.
Plus skatt på $12.xx, eller finns det nåt land man kan välja som dom godkänner svenska kort ifrån? Testade med Norge men det ville sig inte :/
Spelet MÅSTE köpas av alla....jag har kört multiplayer betan och den var riktigt bra! Demot var skit kul fasst det va kort som fan =/...Angående kort:jag har alltid handlat med kort över steam och jag har inga problem.8)
Jo skaffa det lär jag göra, men inte förns mina nya delar kommer
Angående kort så har jag också betalat med kort ett bra tag (nästan allt jag har på steam vilket är en del), men den där skatten verkar inte gå att komma undan. Möjligen om man går och köper det i butik, för då lär det vara billigare.
Dark Messiah är ju ett givet köp, dock inte över Steam. $60 (440 SEK) för oss i EU känns lite väl långsökt, när man kan få det för £25 (340 SEK) från Play.com. Den där extra bekvämligheten med att inte behöva hålla reda på en fysisk produkt är inte värd 100 riksdaler.
Sant, det borde snarare vara 100kr billigare.