Ny radiokanal som krossar "Bandit Rock 106.3"!

Dave Mustaine (Megadeth) hade premiär för sin egna radiokanal igår. Han har valt att spela upp låtar som har inspirerat honom innan Megadeth, och låtar som han själv lyssnar på och gillar. Mellan låtarna berättar han också om sig själv och annat spännande.
Ni kommer att höra låtar från bland annat (och många fler): Led Zeppelin, AC/DC, Metallica, Machine Head, In Flames, Black Sabbath, Alice In Chains, Dio och Beatles.
Och ja, "Bandit Rock 106.3" är slagen!
Dave Mustaine radiokanalen: http://www.megadeth.com/megadethradio/
/Walt
"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine
Bandit Rock 106.3 var ju dock världens sämsta radiokanal så det var ju knappast svårt att spöa dom...
Bandit 106.3 är säkerligen bättre än Bandit 104.8. Jag stör mig som helsike på deras "Vi spelar vad vi vill". Jag vill påstå att ingen vill höra Mustasch 150 gånger om dagen såvida man inte tillhör kategorin/åldern ´linda-tuggummit-runt-fingret-och-smacka´. Kan man få slippa höra samma låt dag ut och dag in?
Jag håller med dig Crawller. Man kan inte lyssna på radio längre, inte ens P3 som jag höll högt förr.
Bra att det kommer lite ny fräsch anda på rockradiofronten. Även om det betyder att streama. Dock så blir det skåpmat som gäller i bilen:)
C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik
Bandit 106.3 är säkerligen bättre än Bandit 104.8. Jag stör mig som helsike på deras "Vi spelar vad vi vill". Jag vill påstå att ingen vill höra Mustasch 150 gånger om dagen såvida man inte tillhör kategorin/åldern ´linda-tuggummit-runt-fingret-och-smacka´. Kan man få slippa höra samma låt dag ut och dag in?
Jag håller med dig Crawller. Man kan inte lyssna på radio längre, inte ens P3 som jag höll högt förr.
Bra att det kommer lite ny fräsch anda på rockradiofronten. Även om det betyder att streama. Dock så blir det skåpmat som gäller i bilen:)
Mustasch spelas väldigt sällan på 104,8 - vilket är synd då Mustasch är fruktansvärt bra. Ralf!
Mustasch spelas väldigt sällan på 104,8 - vilket är synd då Mustasch är fruktansvärt bra. Ralf!
Det var bara ett poängterande om att musik spelas sönder. Men menar du att double nature inte har spelats ofta på Bandit så har du inte lyssnat på Bandit ofta heller;)
C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik
Det var bara ett poängterande om att musik spelas sönder. Men menar du att double nature inte har spelats ofta på Bandit så har du inte lyssnat på Bandit ofta heller;)
Double Nature har spelats en del, ja (har dock svårt att tröttna på den), men om man talar om låtar som spelas sönder så måste jag ändå säga att Nickelbacks "Something in yout mouth" är det bästa exemplet. D:
Okej, måste hålla med om att "Bandit" inte är så svårslagen. Finns nästan ingen variation där.
Megadeth Radion har däremot variation. Det spelas allt från Elton John till Lamb of God. Klassisk rock till death metal. Lugna tempon till väldigt höga tempon.
Okej, måste hålla med om att "Bandit" inte är så svårslagen. Finns nästan ingen variation där.
Megadeth Radion har däremot variation. Det spelas allt från Elton John till Lamb of God. Klassisk rock till death metal. Lugna tempon till väldigt höga tempon.
Gillar deras variation mycket
We Will Fight For The Lost - Commander Shepard
Du gillar ALLT som WaltX gillar.
dom förnedrar hela Gamer-world!!!
Du gillar ALLT som WaltX gillar.
Så ska ju kusiner vara
106.7 Rockklassiker! D:
Bandit Rock 106.3 var ju dock världens sämsta radiokanal så det var ju knappast svårt att spöa dom...
Håller med, på den tiden när jag lyssnade mycket på metal så har jag också lyssnat på Bandit ett par gånger. Men det funkar inte mer än någon timme i månaden i och med att dom spelar samma 5 låtar om och om igen.
SneL fezt heSt