Nästa spel från QWOP- och Getting Over It-skaparen Bennet Foddy.
Ett actionspel kopplat till deras kommande spelbyggarplattform, Everywhere.
Xcom-jämförelserna tycks ha varit passande.
Bjuder på en ny skogsregion, bossar, vapen, magier och bättre strider.
Betalar 12,5 miljarder för del i nytt dotterbolag.
Både robotsnutar och oansvarig motorsågsanvändning.
För att fira spelets 10-årsjubileum.
Oklart om han kommer att ramla även när motståndaren missar.
Potentiellt stekhett spelår 2027?
Ska skapa ett spel baserat på ett CDPR-varumärke.
Mizutsune är på väg, såväl som mötesplatsen Grand Hub och bowling.
Spelet är klart – nu återstår polering.
Äre nån som hackar lök, eller?
Volymetrisk dimma, realistiskt vatten och mer.
Ingen månadskostnad, men valfritt DLC.
Som den nedlagda San Diego-studion jobbade på.
Activision verkar inte ha velat ha med honom i spelet.
Häftig spelmekanik får tydligen folk att vilja behålla sina spel.
Lägger bland annat till strider till sjöss.