Rapport: Split Fiction ska bli film
Har svårt att se att ett spel som skräddarsys för en kul co-op upplevelse där gameplay är fokus och inte story ska bli intressant som film.
Jag har inte spelat spelet iof. Men premissen låter ju som att det kunde bli en riktigt bra film. Typ jumanji. Där dom kastas in i en massa konstiga saker.
Har Josef Fares något och säga till om filminspelningen och manus?
Han är bättre på spel än på film.
Har Josef Fares något och säga till om filminspelningen och manus?
Kan faktiskt tänka mig att han är mer intresserad av att se vad andra gör med hans verk faktiskt Han är nog för uppslukad i Hazelight men finns garanterat med som stöd eller liknande.
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Torkel Petersson i bi-roll då helt enkelt. Return of Benny the Cop.
Fan torkel var det ett tag man såg något med, senaste var torperderna som var riktigt bra
någon som vet vart man kan se den här kortfilmen med han?:
https://www.imdb.com/title/tt29458201/?ref_=nm_flmg_job_1_cdt_t_3
Har svårt att se att ett spel som skräddarsys för en kul co-op upplevelse där gameplay är fokus och inte story ska bli intressant som film.
Typ så kunde man väl säga om Mario-filmen också men den visade sig vara utmärkt för vad den var.
Jag tror det mesta kan bli riktigt bra med rätt manus osv osv, finns inget som antyder att detta behöver bli dåligt.
”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi
Josef Fares är en utmärkt manusförfattare och regissör så i mina ögon är han givetvis den hetaste kandidaten för detta uppdrag!
Han sa dessutom nyligen att han var väldigt sugen på att göra en film igen, och att det är bollar i rullning, så det kanske är detta han menade
Han sa dessutom nyligen att han var väldigt sugen på att göra en film igen, och att det är bollar i rullning, så det kanske är detta han menade
Det var min tanke också hoppas verkligen att det blir så 😊
[...De uppger att det är medieföretaget Story Kitchen (som även hade hand om It Takes Two-filmen)...]
Vilken It takes Two-film? En som inte blivit av eller It Takes Two från 1995?
[...De uppger att det är medieföretaget Story Kitchen (som även hade hand om It Takes Two-filmen)...]
Vilken It takes Two-film? En som inte blivit av eller It Takes Two från 1995?
https://www.eurogamer.net/even-josef-fares-doesnt-know-whats-...
Det blir två filmer som ska ses samtidigt sida vid sida
Time flies like the wind
Fruit flies like bananas
Vore kul att se The Rock och Kevin Hart i rollerna, för att hålla det jämställt.
Då lär det bli flopp