FZ får ny chefredaktör
Freedom at last!!!
Det har varit en ära att styra upp Johns texter grammatiskt. Äran att bli uppstyrd av herr Bennet blir förhoppningsvis lika stor.
Var inte du också lite sugen på jobbet?
Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år
Freedom at last!!!
Det har varit en ära att styra upp Johns texter grammatiskt. Äran att bli uppstyrd av herr Bennet blir förhoppningsvis lika stor.
Haha din jäkla smörfågel! Vi har ju redan haft lönesamtal för 2009, vad försöker du åstadkomma?
Var inte du också lite sugen på jobbet?
Inte det minsta, har redan mitt drömjobb.
Haha din jäkla smörfågel! Vi har ju redan haft lönesamtal för 2009, vad försöker du åstadkomma?
Bäddar för ett mer givande lönesamtal 2010.
Aha, sedärja, ännu en Joakim på en post värd namnet! Som någon annan också sagt så känner jag igen dig från gamle PCG-dagarna, tidigt ny-Millenium åtminstonde, hoppas på fortsatt fint arbete här på FZ!
PS: Hade inte vart helt fel om du kunde leta upp gamle Darth-Berg och få han att göra en comeback i spelvärlden, var ett tag sen jag såg han nu!
They went shopping, now they're rotten.
Dödstraktor. Sveriges hårdaste radioprogram. Måndagar 20 - 21.
Tack tack, alla! Det ska bli fantastiskt kul att ta mig an FZ, som ju är en riktigt anrik guldklimp i spelsverige. Och även att leda förlagets samlade spelavdelning. För en del av er vet kanske att jag även är ytterst ansvarig för tidningarna PC Gamer och Super PLAY.
Det blir en rolig utmaning att styra upp FZ:s redaktionella profil efter alla dessa långa, tröstlösa år av vanskötsel från Johns sida!
Det blir en rolig utmaning att styra upp FZ:s redaktionella profil efter alla dessa långa, tröstlösa år av vanskötsel från Johns sida!
You will pay for this aswell.