Riktigt bra Steam-omdömen för Sims-lika Inzoi
Jag har riktigt kul med det! Det är självklart inte utan brister, relationer behöver balanseras och zois måste sluta vara så negativa om man inte ser till att de pratat om något positivt. Men för en första version i early access är det bra, det finns mycket saker att göra och det är intressant för egen del. Jämfört med The Sims 4 har det väldigt mycket content från början, får väl se om de släpper DLCs i lika absurd mängd som EA.
Nu kan jag äntligen känna mig duktig som gör mina läxor för en gångs skull!
Och allt vad det innebär, fortfarande.
De skulle behöva ett bättre namn.
The Zims?
Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.
Behövs fler Sims-utmanare. Något som pushar "genren" framåt. Sörjer fortfarande Life By You.
Göra husshållssysslor irl: arg Hulk
Göra hushålssysslor i spel: glad Hulk
Som jag brukar göra: spela Powerwash Simulator samtidigt som lägenheten förfaller.
En Bamseponny av folket
Jag har riktigt kul med det! Det är självklart inte utan brister, relationer behöver balanseras och zois måste sluta vara så negativa om man inte ser till att de pratat om något positivt. Men för en första version i early access är det bra, det finns mycket saker att göra och det är intressant för egen del. Jämfört med The Sims 4 har det väldigt mycket content från början, får väl se om de släpper DLCs i lika absurd mängd som EA.
Nu kan jag äntligen känna mig duktig som gör mina läxor för en gångs skull!
Läste detta på Steam, tyckte det var ett roligt inlägg:
"I used to love The Sims, no doubt,
Building my world from the inside out.
But EA crept in with a devilish grin,
"Fun's not free—now type your PIN!"
A thousand bucks just to play it right,
DLC stacked out of sight.
Want a pet? That’s not for free.
Want a full game? Don’t look at me.
But now I’ve found a better way,
No paywalls standing in my way.
InZOI’s here—no greed, no lies,
At least for now—no corporate spies.
No broken game, no cash-grab schemes,
Just play, create, and live your dreams."
Nothing is Power without Control
Behövs fler Sims-utmanare. Något som pushar "genren" framåt. Sörjer fortfarande Life By You.
Som jag brukar göra: spela Powerwash Simulator samtidigt som lägenheten förfaller.
Vet i stort sett inget om det, men Paralives är ju också på väg, Early Access i år.
Vet i stort sett inget om det, men Paralives är ju också på väg, Early Access i år.
Lade till det på önskelistan, även om man inte vet så mycket. Gillade det existentiella i det här citatet:
"You live and then you die. But at least do it in a nice house!"
En Bamseponny av folket
Har dom fixat så man kan ha same sex couples nu då?
Ja, det ska finnas med.
Ja, det ska finnas med.
Vad bra
Kollade typ 4h stream igår och det ser inte ut att tillföra något till sims-genren. Det är mer en exakt kopia av Sims i en plastigare miljö. Mer av allt är inte alltid bra!
Jämföt med The sims är allt i detta en förbättring......
Spela spel är kul ibland.