Assassin's Creed Shadows straffar dig inte om du håller dig till en karaktär
hoppas dom spelas annorlunda nog så att man kanske kan göra en replay ett par år senare som andra karaktären. Dock så känns det som självklara valet är Naoe, har tydligen betydligt bättre parkour och stealth möjligheter, passar mycket bättre in i Assassin fantasin i mitt huvud.
hoppas dom spelas annorlunda nog så att man kanske kan göra en replay ett par år senare som andra karaktären. Dock så känns det som självklara valet är Naoe, har tydligen betydligt bättre parkour och stealth möjligheter, passar mycket bättre in i Assassin fantasin i mitt huvud.
Om jag förstått det hela rätt så kan inte Yasuke varken parkour eller stealth. Därav smeknamnet Yasukan't.
I drank what?
Hoppas inte att det blir som AC syndicate där man kunde byta karaktär på plats direkt. För mig kändes det super konstigt. Det kändes som att ha en karaktär med dubbla skill sets.
Just i denna sekund behöver jag det här. Byte av karaktär.
En minut senare behöver jag det här. Byte av karaktär.
Det är ju en sak om det är som gta v där man byter karaktär och så är den karaktären någon helt annanstans i stan
Hoppas inte att det blir som AC syndicate där man kunde byta karaktär på plats direkt. För mig kändes det super konstigt. Det kändes som att ha en karaktär med dubbla skill sets.
Just i denna sekund behöver jag det här. Byte av karaktär.
En minut senare behöver jag det här. Byte av karaktär.
Det är ju en sak om det är som gta v där man byter karaktär och så är den karaktären någon helt annanstans i stan
redan sett videos som bekräftar att byte sker direkt där du är, enda är en laddskärm emellan
redan sett videos som bekräftar att byte sker direkt där du är, enda är en laddskärm emellan
Aha. Jag har bara sett den första trailern som släpptes. Aja, men då är det lika dålig som Syndicate 😎
vet vi om gear är karaktärsunikt? antar det, kan ju skapa problem då man efter 40 timmar har en Naoe i full epic gear, kommer ju inte få en direkt att vilja byta till en Yasuke med lvl 1 armor.
Det är lugnt. Du kan säkerligen köpa in-game valuta för att levla upp all gear du behöver.