Ubisoft går igenom striderna i Assassin's Creed Shadows
Har skippat AC sedan Odyssey. Plöjde ner många timmar men blev aldrig klar. Tror däremot att det blir ett köp av Shadows framöver. Jättegubben är totalt ointressant men Naoe har potential. Drömmer om en en mer actionbetonad variant av Shadow Tactics Blades of the Shogun men i tredje person.
Försöker hitta något negativt och säga, men hittar inget
Själv hitta jag några stycken direkt.
Spela spel är kul ibland.
Att dom skall envisas med att sätta Assassins creed stämpeln på sina spel hela tiden. Känns väldigt långt från grundmaterialet.
De hade ju likaväl kunnat komma på ett nytt namn och fokusera på samuraj eller Ninja spel i stället.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Att dom skall envisas med att sätta Assassins creed stämpeln på sina spel hela tiden. Känns väldigt långt från grundmaterialet.
De hade ju likaväl kunnat komma på ett nytt namn och fokusera på samuraj eller Ninja spel i stället.
Haha ja det kan man verkligen undra... Eller inte.
-:Observe the masses and do the opposite:-
Försöker hitta något negativt och säga, men hittar inget
Verkar som de tar det i rätt riktning efter utdragna och långsega Valhalla. Odyssey var riktigt kul och jag spelade igenom kampanjen, men redan där var det rätt mättat på vissa saker efter lång tid i spelet.
Håller med. Värsta med AC: odessey för mig var när man teleporterades till framtiden/nutiden.
Korta och olistade, vill dem att så få ska få veta?
Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X
ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080
Assassin's Creed är bara ett namn nu med lös koppling till original spelen. Lite som far cry är det sönderkört. Jag tror de hade hjälpt dom, om man släppte namnet och lät utvecklarna tänka mer fritt.
Ja, alla uppföljare måste vara som originalspelen för att få behålla namnet. Ve och fasa att spel utvecklas och faktiskt blir populärare senare i serien. Jag som helst velat spela AC2 igen hela tiden.
Ja, alla uppföljare måste vara som originalspelen för att få behålla namnet. Ve och fasa att spel utvecklas och faktiskt blir populärare senare i serien. Jag som helst velat spela AC2 igen hela tiden.
Det är ju tråkigt när de ändrar spelen till xp grindar spel som de blev med origin och senare. Gick från att vara en serie med roliga spel till en serie med tråkiga spel. Det är min åsikt men tyvärr gillar tydligen recensenter och massa spelare att grinda xp.