Bästa Mario Kart 8-builden (av 25 704) korad

Robot
Bästa Mario Kart 8-builden (av 25 704) korad

Det här är tydligen en materialsport.

#mario-kart-8-deluxe


Medlem

Haha, såg video om detta igår och tänkte att en kanske skulle testa denna kombination för att se om det går snabbare

Medlem

Äh, jag kör alltid Wario för att han är coolast. Brukar ta en motorcykel med minsta hjulen och drifta runt banan som en kanonkula.

Medlem

Inget klår Donkey Kong i en pipe frame-kart med slickdäck och cloud-glidern.
Hur bra är den då, undrar ni kanske? Numera har vi en regel i huset att frugan bygger min bil.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Lemmy, Mr Scooty, Azure Roller och Cloud Glider.

Gillar att köra med så låg top speed som möjligt. Farbror är gammal och hänger inte med i hastigheten annars.
Det jag får i stället är liten hitbox, oerhört hög acceleration och mini-turbos, vilket gör att jag mycket oftare håller mig på maxhastighet och återtar maxhastighet när jag blir träffad av något.

Medlem

Jag spelar alltid Toadette för hon är ballast.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
  • Peach

  • Teddy Buggy

  • Roller-däck

  • Cloud-glidare

OK! Får ta och testa den kombinationen.

Normalt sett brukar jag köra Luigi med random grejer. Kanske har klarat 2-3 st cups på Switchen? Föredrar Arcadeversionen med ratt. Mario Kart DX?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:
  • Peach

  • Teddy Buggy

  • Roller-däck

  • Cloud-glidare

OK! Får ta och testa den kombinationen.

Normalt sett brukar jag köra Luigi med random grejer. Kanske har klarat 2-3 st cups på Switchen? Föredrar Arcadeversionen med ratt. Mario Kart DX?

https://www.joystixgames.com/wp-content/uploads/2016/10/Mario...

Ahh Arcade-versionen. Det är sådan extrem gummibandseffekt att allt handlar om sista fem sekunderna så brukar försöka spara ett bra föremål till slutet.


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

Medlem
Skrivet av Freddan:

Ahh Arcade-versionen. Det är sådan extrem gummibandseffekt att allt handlar om sista fem sekunderna så brukar försöka spara ett bra föremål till slutet.

Hur sköj som helst med barnen!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Märkte när jag körde som mest så var majoriteten Walugi's i Online med ett specifikt fordon.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem
Skrivet av Hanzo:
  • Peach

  • Teddy Buggy

  • Roller-däck

  • Cloud-glidare

OK! Får ta och testa den kombinationen.

Normalt sett brukar jag köra Luigi med random grejer. Kanske har klarat 2-3 st cups på Switchen? Föredrar Arcadeversionen med ratt. Mario Kart DX?

https://www.joystixgames.com/wp-content/uploads/2016/10/Mario...

Om man ändå hade plats. Men 4p versionen då så att hela familjen kan spela

1
Skriv svar