Robot
Sand Land

Akira Toriyamas farväl till spelvärlden har sina brister men känns i hjärtat.

#akira-toriyama, #bandai-namco, #ilca, #sand-land


Medlem

Fin recension! Striderna var det jag reagerade mest på i demot (det var iofs typ bara strider), att det kändes fyrkantigt. Sätter mitt hopp i att jag gillar storyn när jag får spelet!


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Blir ett köp, men väntar nog lite på att priset går ner, kanske någon rea i slutet av året. Är alltför upptagen med andra spel just nu i vilket fall som.

Medlem

Det ser riktigt fint ut, men är det en öppen värld som är ett JRPG eller är hela spelet som spelet Mad Max?
Handlar det om att rensa baser och grottor på skatter och fiender, eller handlar det om att göra detsamma men någon slags turordning var man ska, med kristaller att hittar och dylikt?

Jag gillar gamla JRPG:n.

Tack för recensionen förresten

Skribent
Skrivet av AdamMK:

Det ser riktigt fint ut, men är det en öppen värld som är ett JRPG eller är hela spelet som spelet Mad Max?
Handlar det om att rensa baser och grottor på skatter och fiender, eller handlar det om att göra detsamma men någon slags turordning var man ska, med kristaller att hittar och dylikt?

Jag gillar gamla JRPG:n.

Tack för recensionen förresten

Det har inte ubisoft-formeln, utan är öppet mer som ett gammalt JRPG där det finns grottor med kistor och liknande för utforskande, men med ett mer storyfokus.

Tack detsamma för att du läser.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Det har inte ubisoft-formeln, utan är öppet mer som ett gammalt JRPG där det finns grottor med kistor och liknande för utforskande, men med ett mer storyfokus.

Tack detsamma för att du läser.

Tack för info. Kanske blir ett köp nån dag då, om inte annat för den fina stilen.

Medlem

Väntar tills Rea, jag gillade serien fasten jag har svårt för anime och japanskt över huvudtaget.

Skribent
Skrivet av robbis:

Väntar tills Rea, jag gillade serien fasten jag har svårt för anime och japanskt över huvudtaget.

Jag började av nyfikenhet ta en kik på mangan nu efter jag recenserat och om du gillar den så kommer du gilla spelet. Sen kanske det inte riktigt är värt att betala fullpris för spelet. Speciellt inte om du har annat att spela nu och tänker vänta.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Sand land är ett bra namn, synd att det spelet ser fult och dåligt ut.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar