Stora ryktestråden för "Switch 2"

Medlem

Mario Kart World! Jag gråter nästan för hur bra det här tycks bli! Verkligen amazing hur mycket förnyelse och kärlek de får med! 🥰

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Mario Kart World! Jag gråter nästan för hur bra det här tycks bli! Verkligen amazing hur mycket förnyelse och kärlek de får med! 🥰

Stödjer konsolen 4K?

Medlem

Kommer vi få se home support för pokemon go till switch 2?

Medlem

haha Screen Sharing går i typ 2 fps?

Medlem

Nintendo kommer in i streaming-eran! Kan bli hur bra som helst! Kul att c-knapps läckan stämde och mer därtill! Kameran hade ingen kunnat röja så det är en kul överraskning!

Medlem

Mario kart world använder samma map som botw och totk

Medlem

LAN-port. Bra.

Medlem

Ledsen men den där kameran har ju 0% av spelarna efterfrågat. Även att köra voicechat utan headset känns konstigt. Förstod aldrig om man med denna på ett bra sätt kan koppla ett riktigt headset.

Medlem

120 fps och 4K support 🥰🥰🥰🥰🥰

Medlem
Skrivet av BiffTannen:

Ledsen men den där kameran har ju 0% av spelarna efterfrågat. Även att köra voicechat utan headset känns konstigt. Förstod aldrig om man med denna på ett bra sätt kan koppla ett riktigt headset.

Det förmodar jag. Jag hoppas också man kan ha voice chat utan att 20% av skärmen ska täckas av annat.

Medlem
Skrivet av Spylooo:

Det förmodar jag. Jag hoppas också man kan ha voice chat utan att 20% av skärmen ska täckas av annat.

Ja det verkade som man kunde välja hur stor ens egna skärm ska vara

Medlem

5e juniiiiii letsi gooo!

Medlem
Skrivet av ShinyGoomy:

120 fps och 4K support 🥰🥰🥰🥰🥰

1080p-skärm med hdr!!! 🥰

Medlem

Rätt mycket Eye Toy-känsla över kameran

Medlem
Skrivet av Gertzy:

1080p-skärm med hdr!!! 🥰

Tyvärr bara LCD, ingen OLED ( For now)

signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | GeForce RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 16GB | 1TB | 165Hz | QHD | Nvidia G-Sync | Sennheiser PC38X |

Medlem

Där ser man, tears och breath får deluxe versioner, OMG!!!!!

Äntligen dlc till tears på riktigt!

Medlem

Spelen som får Switch 2 Editions, kommer de vanliga Switchutgåvorna ändå funka på Switch 2? Antar ja?

Medlem
Skrivet av Spylooo:

Spelen som får Switch 2 Editions, kommer de vanliga Switchutgåvorna ändå funka på Switch 2? Antar ja?

Ja, du kan köpa uppgrade till Switch 2 om du vill.

Medlem
Skrivet av kalaspuffar:

Ja, du kan köpa uppgrade till Switch 2 om du vill.

Ja, men om man inte vill det? Säg att man får tag på Breath of the Wild billigt och ej vill ha Switch 2-uppgraderingen, men bara har Switch 2 att spela på?

Medlem

Jag märkte ingen skillnad på handheld med totk och botw, jag hoppas att man gör det på 4K på platt-teven.

Jag hoppas att DLC äntligen släpps till totk oå switch 2.

Medlem

Tredjepartsspelen ser som väntat grsäliga ut, men är ju inte därför man köper Switch 2!

Medlem
Skrivet av tyvar1:

Tyvärr bara LCD, ingen OLED ( For now)

Ja, men LCD-teknien har ju ändå gått fram sedan Switch så kommer se otroligt mycket bättre ut!

Skrivet av Spylooo:

Ja, de körs ju via vanlig bakåtkompabilitet!?

Ser i alla fall fram emot att få spela om Breath of the Wild och Tears of the Kingdom i 4k hdr! Och sen Metroid Prime 4: Beyond i 4k60!

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Ja, men LCD-teknien har ju ändå gått fram sedan Switch så kommer se otroligt mycket bättre ut!

Ja, de körs ju via vanlig bakåtkompabilitet!?

Ser i alla fall fram emot att få spela om Breath of the Wild och Tears of the Kingdom i 4k hdr! Och sen Metroid Prime 4: Beyond i 4k60!

Tänker eftersom de sagt att "de mesta" ska fungera, det här skulle kunna vara undantag. Vore fruktansvärt fult gjort dock.

Medlem

Yes!!! Gamecube till NSO exklusivt för Switch 2!!!

Medlem
Skrivet av Spylooo:

Ja, men om man inte vill det? Säg att man får tag på Breath of the Wild billigt och ej vill ha Switch 2-uppgraderingen, men bara har Switch 2 att spela på?

Ja precis som med PS4/PS5, du väljer själv. Köra med vanliga versionen eller uppgradera.

Medlem

Herregud vad dom pumpar spel. Show me the price!

Medlem

Switch 2 får ju den bästa konsolversionen av CIV iaf, med muskontrollen!

Medlem
Skrivet av kalaspuffar:

Ja precis som med PS4/PS5, du väljer själv. Köra med vanliga versionen eller uppgradera.

Ja det bör ju vara så!

Medlem

Nice freze frame.

Medlem
Skrivet av Spylooo:

Ja det bör ju vara så!

Ja, det är så.

Skriv svar