A Hat in Time – något för Nintendo 64-älskaren
Har du varma minnen från Super Mario 64 och Ocarina of Time? Då kanske A Hat in Time kan ge dig nya.
#gears-for-breakfast, #a-hat-in-time, #nintendo, #rare, #super-mario-64, #the-legend-of-zelda-ocarina-of-time, #banjo-kazooie
Första bonusmålet på kickstarter borde alltid vara en buffert som går till extra testande och färdigställande. Har ju sett ett antal kickstarter projekt som lovat mer än de kan leverera.
Men för att säga något om det här spelet så tycker jag att det kan ha potential och självklart har jag en svag punkt för nordiska spelföretag.
Det ser ju verkligen mumma ut. Har precis bingat på gamla N64-plattformare så detta är precis rätt i tiden för min del.
Däremot tycker jag det är lite konstigt att alla stretch-goals verkar vara så fundamentala delar av spelet. Känns ju konstigt att något så utförligt som ett helt coop-läge eller en helt ny bana är något som slängs in som en eftertanke.
Det ser ju verkligen mumma ut. Har precis bingat på gamla N64-plattformare så detta är precis rätt i tiden för min del.
Däremot tycker jag det är lite konstigt att alla stretch-goals verkar vara så fundamentala delar av spelet. Känns ju konstigt att något så utförligt som ett helt coop-läge eller en helt ny bana är något som slängs in som en eftertanke.
Vet inte om jag håller med dig. Main storyn kanske bara skall vara 4 chapters.
Och att co-op är ju inte någonting som måste vara med, utan annars blir det ju bara en renodlad singleplayer upplevelse.
Rwa?
Det ser ju verkligen mumma ut. Har precis bingat på gamla N64-plattformare så detta är precis rätt i tiden för min del.
Däremot tycker jag det är lite konstigt att alla stretch-goals verkar vara så fundamentala delar av spelet. Känns ju konstigt att något så utförligt som ett helt coop-läge eller en helt ny bana är något som slängs in som en eftertanke.
Vet inte om jag håller med dig. Main storyn kanske bara skall vara 4 chapters.
Och att co-op är ju inte någonting som måste vara med, utan annars blir det ju bara en renodlad singleplayer upplevelse.
Jo, men jag menar att implementera co-op i ett single player-spel är ju ett enormt åtagande. Känns udda att de lägger med det som ett stretch goal när en såpass stor addition rimligen borde ha varit spikad åtminstone på planeringsstadiet vid det här laget.
Tycker det känns mer som Dark cloud snarare än Zelda
http://www.youtube.com/watch?v=kH_m0D_eV38 <3