Bästa bärbara för beachen – DS/3DS
Semestertider, sommarlovstider, gyllene tider. Om du kan slita dig från datorn eller tv:n och behöver några perfekta strandalternativ till dina bärbara konsoler så behöver du inte undra längre. FZ har de hetaste tipsen.
#the-legend-of-zelda-phantom-hourglass, #the-legend-of-zelda-twilight-princess, #the-legend-of-zelda-ocarina-of-time, #pilotwings-resort, #ghost-trick-phantom-detective, #grand-theft-auto-chinatown-wars, #grand-theft-auto-iv
Varför inget "Inget av dem" svar?
Rösta då inte då det gäller bara dessa spelen.
De kunde ju frågat vilket man helst ville ta med i sådanna fall, som det var formulerat nu så förväntade man sig ett inget av dem svar
Skriv bara här vad du skulle viljat ha med dig istället. Funkar så mycket bättre.
Varför inget "Inget av dem" svar?
Asch, vill du inte ha något av dessa så skriver du det här. That's why kommentarsfält is so fantastic!
Själv väljer jag mellan Zelda och Ghost Trick... men just idag får det bli... Zelda. Tråkigt svar, men det är ju så himla mycket sommar!
En Bamseponny av folket
Ser att många svarat Yoshi's Island. Det är SÅ mycket sämre än det första på SNES.
Bökigare att ta med sig ett SNES till stranden dock.
Mina svar blir Superbrothers: Sword & Sworcery EP (iPhone), Zookeeper DX Touch Edition (iPhone) och Tactics Ogre: Let Us Cling Together (PSP). Och ja jag vet att det var DS/3DS, men eftersom jag inget äger så plockar jag från två andra bärbara enheter.
Kan också rekommendera sömnhiten Solatorobo, ett japanskt action-light-RPG som kom ifrån ingenstans men visade sig vara ett otroligt trevligt och vackert spel för DSen.
Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.