Spelmusik för välgörenhet
Köp musik med spelvärldens mest erkända kompositörer, +3 i karma utan kostnad.
#unreal, #deus-ex, #overlord, #alien-breed, #rollercoaster-tycoon, #far-cry-2, #split-second, #escape-vektor, #pop, #dead-space, #command-conquer-iv-tiberian-twilight, #prey-2-2, #command-conquer-red-alert-3, #evil-genius, #breath-of-fire-iii, #megaman-bn-series, #onimusha-3-demon-siege, #blade-runner, #universe-at-war, #parappa-the-rapper, #psychonauts, #grim-fandango, #brutal-legend, #god-of-war-i-iii, #age-of-empires-online, #global-agenda, #ghostbusters-the-videogame, #prototype, #clive-barkers-jericho, #sid-meiers-civilization-iv, #pirates-of-the-caribbean-online, #dragon-age-origins, #prince-of-persia, #rift-planes-of-telara
Det här med välgörenhet är ett spännande koncept. Jag har 100 miljoner + på banken och är så duktig när jag skänker 1000:- ffs. Som foppa och hans töntiga icebreakers. Ungefär som om jag med min lön skulle skänka 10 kr och media goes berserk med artiklar... oooh dom skänker pengar... skulle fan skämmas.
Ja jag vet att jag är bäst!
Jag håller på med ett musikprojekt där alla pengarna ska gå till Röda Korset, man får göra vad man kan.
Thanks... Alla band som ska vara med är inte klara än, vi får se vad det blir.