sälj dina gamla hårddiskar
http://www.idg.se/2.1085/1.78234
Japp, dom ska betala bra oxå
Pappaklanen Dads With Gunz på Quakenet
#dwg
Hur kan jag, om jag säljer min gamla hårddisk till dig, veta att informationen på den inte kommer i orätta händer?
-Vi garanterar i köpevillkoren att hantera hårddisken med sekretess. Vi är inte ett dugg intresserade av informationen, som vi rekommenderar att säljarna raderar själva. Det är bara själva hårdvaran och de olika beståndsdelarna som vi har intresse för.
deras säkerhetstänkande verkar ju lite sådär med tanke på att det står i filnamnen på bilderna av hårddiskarna vem som lämnat in dem. eller vad sägs om "Calle Lindroth Seagate ST3250823A front 13 sept.jpg"
För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.
Hur kan jag, om jag säljer min gamla hårddisk till dig, veta att informationen på den inte kommer i orätta händer?
-Vi garanterar i köpevillkoren att hantera hårddisken med sekretess. Vi är inte ett dugg intresserade av informationen, som vi rekommenderar att säljarna raderar själva. Det är bara själva hårdvaran och de olika beståndsdelarna som vi har intresse för.
deras säkerhetstänkande verkar ju lite sådär med tanke på att det står i filnamnen på bilderna av hårddiskarna vem som lämnat in dem. eller vad sägs om "Calle Lindroth Seagate ST3250823A front 13 sept.jpg"
OMGWTF
I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White
jag har ganska många skräpdiskar hemma, tyvärr inga som finns på deras lista. ska dock ta och skriva in dem jag har någon dag. synd att jag givit bort 10-talet diskar till otacksamma vänner
soya: stämmer, tyckte bara att det var lite komiskt att de "hänger ut" sina kunder
För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.