Annorlunda Conviction landar i höst
Tyvärr ser det ut att följa Ubisofts senaste trend med att hålla spelaren i handen hela vägen, dvs mycket automatiserade system som gör det mer till en interaktiv film än ett spel.
Säger dock inte att det ser dåligt ut.
Medhåll, var väl ett par grejor som kändes fräna men vissa kändes bara som ett tillbakasteg från tidigare spel.. Autoaim liksom..
Shure, det här kan ju bli kul men jag hoppas man kan spela det på samma sätt som tidigare SC spel. Jag var en sådan som älskade att försöka smyga mig förbi och oskadliggöra så många jag kunde utan att faktiskt döda dem. Att röja runt finns det så många andra spel för.
Videomupp
Tyvärr ser det ut att följa Ubisofts senaste trend med att hålla spelaren i handen hela vägen, dvs mycket automatiserade system som gör det mer till en interaktiv film än ett spel.
Säger dock inte att det ser dåligt ut.
Medhåll, var väl ett par grejor som kändes fräna men vissa kändes bara som ett tillbakasteg från tidigare spel.. Autoaim liksom..
Mjo, markeringen för att automatiskt döda var lite "meh", men jag kunde inte låta bli att fortsätta tänka "måste ha, måste ha" när jag såg spelet.
-Edit- Valet finns ju där att inte använda markeringen dessutom. Syftar du vanlig konventionell auto aim, om sådan nu finns (kollade inte), så kan man nog stänga av den.
Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.