Dragon Age expanderar i mars
Låter lysande iaf.
Ett område jag dock hellre skulle vilja se utvecklat på djupet är Orlais, och jag hade hoppats att nästa "kampanj" skulle utspela sig där. De hintar så mycket om Orlais i huvudspelet liksom, så man blir intresserad.
Hade varit kul, men jag hade föredragit Antiva framför Orlais. Mysigare med spansk brytning än fransk :3
Varför inte?, känns dumt imo att göra en expansion när de bara kan releasea det som stort DLC istället.
Finns det egentligen någon skillnad nuförtiden mellan DLC och expansion? Det är en föråldrad distinktion, med dagens bandbredd och lagrningsmöjligheter.
Awakenings lär ju släppas online för nedladdning (kanske till och med bara för nedladdning?) så det enda som är ovanligt är storlek och pris.
Sweeet!!
<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(
"Awakening utspelar sig i ett nytt område, Amaranthine, och din roll blir att som en Grey Warden-kommendant försöka utröna hur de såkallade darkspawns kunde överleva slakten av ärkedemonen"
Tack för den spoilern! -_-
Kanske borde du skriva spoilervarning innan du skriver en nyhet om storyn i ett spel.
Iofs får jag skylla mig själv lite när jag läser en nyhet om en expansion till ett spel som jag inte har klarat ut än.
Skönt med en riktig expansion. I ärlighetens namn ser jag inte direkt att Bioware någonsin gjort bra DLC. Allt till DA hittills har varit skräp som tagit <20 minuter att klara och gett i princip ingenting bra, och inte heller varit speciellt intressant.. Ska väl var Shale som är en trevlig karaktär då. Mass Effect hade ju även det riktigt dålig DLC.
Expansioner kan de ju dock, så det ska bli kul att se om det verkligen blir värt det rätt höga priset.
"Awakening utspelar sig i ett nytt område, Amaranthine, och din roll blir att som en Grey Warden-kommendant försöka utröna hur de såkallade darkspawns kunde överleva slakten av ärkedemonen"
Tack för den spoilern! -_-
Kanske borde du skriva spoilervarning innan du skriver en nyhet om storyn i ett spel.
Iofs får jag skylla mig själv lite när jag läser en nyhet om en expansion till ett spel som jag inte har klarat ut än.
En fråga bara; kändes det som att Dragon Age: Origins skulle bli Game Over med att ärkedemonen överlevde...? Hela spelet går ju ut på att döda den. Just den delen är väl ganska förutsägbar. Dessutom hintar de KONSTANT i spelet att darkspawns aldrig försvinner efter en blight är nedslagen, bara att de drar sig tillbaka.
Tycker ditt påpekande är utan värde i det här fallet.