Hades 2 blir tidsbegränsat konsolexklusivt på Switch 1 och 2

Robot
Hades 2 blir tidsbegränsat konsolexklusivt på Switch 1 och 2
Medlem

Det är så tråkigt med dessa tids exklusiva avtalen. Det lär inte sälja fler switch och försäljningen kommer förmodligen bli mindre på ps och xbox bara för folk glömt bort spelet när det släpps där.

Medlem
Skrivet av DarkSvenn1002:

Det är så tråkigt med dessa tids exklusiva avtalen. Det lär inte sälja fler switch och försäljningen kommer förmodligen bli mindre på ps och xbox bara för folk glömt bort spelet när det släpps där.

Om du väntar på att spelet skall aläppas på din platform aå glömmer man väl inte bort det?

signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av DarkSvenn1002:

WoW släpptes i november 2004 i USA och kom till Europa i februari 2005. Glömdes det av?

Medlem

Switch och PC*

Men det är formulerat för att få det att låta som att 1.0 blir Switch-tidsexklusivt.

Medlem

PC $25
S2 $60
?

Medlem

Så om jag har early access på PC så släpps det på Switch men stannar early access på PC? De vägrar uppdatera PC-versionen då eller blir det exakt samma spel med olika etiketter?

Medlem
Skrivet av Najkan:

PC $25
S2 $60
?

Något sånt men det är ju standard

Medlem
Skrivet av Sunstalker:

Så om jag har early access på PC så släpps det på Switch men stannar early access på PC? De vägrar uppdatera PC-versionen då eller blir det exakt samma spel med olika etiketter?

Konsolexklusivt. Så kommer till pc samtidigt

Medlem
Skrivet av Karmak:

Konsolexklusivt. Så kommer till pc samtidigt

Ah… givetvis, skyller på att kaffet inte har tagit ordentligt än

Medlem

Kan berätta att pirat _nation la ut några dokument på twitter och ja det ser ut som att the duskbloods också blir tids exklusivt.

Medlem

Tråkigt. Ett av få spel jag verkligen sett fram emot på konsol och även skippade early access på PC för att vänta på fullversion på konsol. Frågan är hur länge det blir exklusivt, kommer inte köpa Switch 2 för att spela det.

Medlem

Hades 1 släpptes också bara på Switch/PC och Mac i början.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Najkan:

PC $25
S2 $60
?

Funny guy!
Kommer vara liknande priser på dessa spel. Precis som det är idag!
Indie spel är INTE dyrare på en Switch kontra en PS5:

Medlem

Vad är det för dumheter?

Kan iofs skaffa till PC och spela med handkontroll så spelar ingen större roll.

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem
Skrivet av Dreijer:

WoW släpptes i november 2004 i USA och kom till Europa i februari 2005. Glömdes det av?

Wow kan väl inte jämföras med hades 2 va? I min värld är exklusiviteter skittråkigt men kul för dig om du gillar det.

Medlem
Skrivet av robbis:

Om du väntar på att spelet skall aläppas på din platform aå glömmer man väl inte bort det?

Det här inget som drabbar mig personligen då det redan finns på pc. jag tänker på alla 3e parts spel som blir köpta för att bli tids exklusiva. Och jo om man får vänta ett extra år så har det hunnit komma andra spel att spela i stället.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Ja, pga det senare släppet i Europa, så glömde jag av spelet helt och fastnade istället för Hello Kitty Island Adventure

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem
Skrivet av JokerM6:

Funny guy!
Kommer vara liknande priser på dessa spel. Precis som det är idag!
Indie spel är INTE dyrare på en Switch kontra en PS5:

<Uppladdad bildlänk>

Jag tror du har rätt, men fysiska utgåvor av Hades skiljer en hel del mellan Switch och PS t ex. 650 kr vs 300 kr på Spelbutiken. Beror på vad man vill jämföra

1
Skriv svar