Storyläget tillbaka i F1 25 – spelet släpps i maj

Robot
Storyläget tillbaka i F1 25 – spelet släpps i maj

PS4 och Xbox One är ute ur leken.

#f1-25

Medlem

Vad är storyn i detta då? Som Sagan om ringen eller något lite mindre tungrott?

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Vad är storyn i detta då? Som Sagan om ringen eller något lite mindre tungrott?

Tänk mer need for speed underground nivå på story, man är ny och försöker vinna så många race som möjligt samtidigt som det är lite drama runt omkring.

Medlem

Spelar New Star GP efter att ha läst denna recension: https://www.fz.se/forum/trad/459669-new-star-gp-f1-racing-nar...

Roligt spel och känner att jag klarar mig bra med detta gällande F1-racing.

Medlem

Hur gör de med Liam Lawson och Yuki Tsunoda?

Byter de plats med varandra efter andra loppet?

Medlem
Lokalt multiplayer

Hej

För bra länge sen så hade ett F1-spel funktionen så man kunde köra ett par stycken personer fysiskt, där datorn tog över när man bytte mellan sig, finns den funktionen kvar i moderna F1 eller känner ni till något annat bilspel som har den funktionen?

Kontot avslutas
Medlem

Skippa Braking Point och satsa på att göra en ordentlig simulator. Racing communityn är helt rasande hur "F1 spelet" utvecklas senaste åren.

Medlem

Kanske ngn som är bevandrad i formel 1- spelen kan hjälpa.
Jag tänkte börja köra antingen f1 23 eller f1 24, har aldrig spelat spelen innan men gillar ju racing.
Med tanke på viss kritik om 24 är det alltså bättre att köra 23?
Eller är kritiken mer att det är onödigt att uppgradera från 23 till 24 pga för små ändringar?

Medlem

Jag testade F1 24 på gamepass för ett tag sedan. Tyckte det var helt okej! Men blev besviken på att inte min favoritbana från F1 03 på PS2 var med längre... Oklart vad den hette. hahah

signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: MSFS 2024
Sen: Project 007 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av FRULZ:

Jag testade F1 24 på gamepass för ett tag sedan. Tyckte det var helt okej! Men blev besviken på att inte min favoritbana från F1 03 på PS2 var med längre... Oklart vad den hette. hahah

Den kanske finns med här
https://www.youtube.com/watch?v=p_MZo7k_k0s

1
Skriv svar