Saber lovar att inte överge Space Marine 2
Space Marine 2*
Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD
Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.
Space Marine 2*
men fan, jag vill alltid lägga till ett S. Går av bara farten.
"Writer and Fighter"
Tyvärr inte rört spelet sen typ första veckan. Storyn är extremt bra. Men multiplayern blev lätt tråkig efter man kört de få kartor där va.
Hade vilja ha mer singelplayer innehåll, synd att dom bara fokuserar på mp.
Helt rätt! De gör dessutom MP riktigt bra, spelmarknaden drunknar i SP lir som det är.
Helt rätt! De gör dessutom MP riktigt bra, spelmarknaden drunknar i SP lir som det är.
I drank what?
Och MP spel är det brist på?! Som single player spelare kan jag bara säga gtfo! och ge stöd för Mirages why not both.
The Owls Are Not What They Seem
Kampanjen i spelet är ju bra, men jag tycker faktisk Space Marine passar utmärkt som MP. Kanske till och med bättre än SP om jag ska vara ärlig. Släng in mer uppdrag och bygg ut spelet med fler lägen, jag köper direkt!
Men det sagt så kan de ju lägga in mer SP-saker också, men Warhammer för mig känns mer som ett spel för flera spelare.
"Writer and Fighter"
Kampanjen i spelet är ju bra, men jag tycker faktisk Space Marine passar utmärkt som MP. Kanske till och med bättre än SP om jag ska vara ärlig. Släng in mer uppdrag och bygg ut spelet med fler lägen, jag köper direkt!
Men det sagt så kan de ju lägga in mer SP-saker också, men Warhammer för mig känns mer som ett spel för flera spelare.
Det finns så många Warhammer spel på önskelistan. Ett Total war i 40k. Ett 3rd person i Warhammer Fantasy. Ett äventyrsspel i Warhammer fantasy.
Listan kan göras lång.
I drank what?
Det finns så många Warhammer spel på önskelistan. Ett Total war i 40k. Ett 3rd person i Warhammer Fantasy. Ett äventyrsspel i Warhammer fantasy.
Listan kan göras lång.
Ja det finns mycket som kan göras, så mycket potential.
"Writer and Fighter"
<Uppladdad bildlänk>
Är väl som alltid en fråga om resurser.
Listan kan göras lång.
Ett Battlefield aktigt WH40k hade varit drömmen
Vi Veri Veriversum Vivus Vici!
Ett Battlefield aktigt WH40k hade varit drömmen
I drank what?
Själv blir jag riktigt nöjd om vi får mera SP - Och mera PVE, Mera kartor och uppdrag, mera vapen, Yxa saknas brutalt mkt, Sjukt kul att lira PVE, var absolut inget fel på SP läget.
Detta spel kan leva vidare i många år, så länge det matas med bra grejor och inte enbart hamnar i pay to play träskets djupa våtmarker.