Saber lovar att inte överge Space Marine 2

Robot
Saber lovar att inte överge Space Marine 2
Medlem

Space Marine 2*

signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Skribent
Skrivet av Maddox:

Space Marine 2*

men fan, jag vill alltid lägga till ett S. Går av bara farten.

signatur

"Writer and Fighter"

Geeks Gaming

Tyvärr inte rört spelet sen typ första veckan. Storyn är extremt bra. Men multiplayern blev lätt tråkig efter man kört de få kartor där va.

Medlem

Hade vilja ha mer singelplayer innehåll, synd att dom bara fokuserar på mp.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Hade vilja ha mer singelplayer innehåll, synd att dom bara fokuserar på mp.

Helt rätt! De gör dessutom MP riktigt bra, spelmarknaden drunknar i SP lir som det är.

Medlem
Skrivet av DieZe:

Helt rätt! De gör dessutom MP riktigt bra, spelmarknaden drunknar i SP lir som det är.

signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av DieZe:

Och MP spel är det brist på?! Som single player spelare kan jag bara säga gtfo! och ge stöd för Mirages why not both.

signatur

The Owls Are Not What They Seem

Skribent

Kampanjen i spelet är ju bra, men jag tycker faktisk Space Marine passar utmärkt som MP. Kanske till och med bättre än SP om jag ska vara ärlig. Släng in mer uppdrag och bygg ut spelet med fler lägen, jag köper direkt!

Men det sagt så kan de ju lägga in mer SP-saker också, men Warhammer för mig känns mer som ett spel för flera spelare.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Kampanjen i spelet är ju bra, men jag tycker faktisk Space Marine passar utmärkt som MP. Kanske till och med bättre än SP om jag ska vara ärlig. Släng in mer uppdrag och bygg ut spelet med fler lägen, jag köper direkt!

Men det sagt så kan de ju lägga in mer SP-saker också, men Warhammer för mig känns mer som ett spel för flera spelare.

Det finns så många Warhammer spel på önskelistan. Ett Total war i 40k. Ett 3rd person i Warhammer Fantasy. Ett äventyrsspel i Warhammer fantasy.

Listan kan göras lång.

signatur

I drank what?

Skribent
Skrivet av Mirage:

Det finns så många Warhammer spel på önskelistan. Ett Total war i 40k. Ett 3rd person i Warhammer Fantasy. Ett äventyrsspel i Warhammer fantasy.

Listan kan göras lång.

Ja det finns mycket som kan göras, så mycket potential.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Mirage:

<Uppladdad bildlänk>

Är väl som alltid en fråga om resurser.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Listan kan göras lång.

Ett Battlefield aktigt WH40k hade varit drömmen

signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Medlem

Riktigt bra spel, SP då, mp va jag inte intresserad av. Man körde igenom spelet och hade kul men efter klarat spelet gick man ju vidaare till andra spel.

Medlem
Skrivet av tr1stam:

Ett Battlefield aktigt WH40k hade varit drömmen

signatur

I drank what?

Medlem

Själv blir jag riktigt nöjd om vi får mera SP - Och mera PVE, Mera kartor och uppdrag, mera vapen, Yxa saknas brutalt mkt, Sjukt kul att lira PVE, var absolut inget fel på SP läget.

Detta spel kan leva vidare i många år, så länge det matas med bra grejor och inte enbart hamnar i pay to play träskets djupa våtmarker.

1
Skriv svar