Svenska fysikfesten Teardown ska få multiplayer på pc
Härja runt i sandlådan, lira igenom kampanjen eller tävla mot varandra.
Detta låter riktigt kul faktiskt, jag har bara spelat demot tidigare - men får det multiplayer ska jag absolut köpa det till mig och min sambo.
Det känns fel att säga - men det är kul att förstöra saker!
Min sambo, hennes systrar och deras pojkvänner tog med mig på Rageroom... jag greps med och tänkte inte så mycket på det tills jag vände mig om och såg hur alla de andra tryckte sig mot väggen längst bort medan jag gick berzerk på allt (så ja, jag fick lugna mig och släppa fram dom resten av tiden sen).
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Det känns fel att säga - men det är kul att förstöra saker!
jag gick berzerk på allt (så ja, jag fick lugna mig och släppa fram dom resten av tiden sen).

Hahaha
Om du har möjlighet - så testa Rageroom. De tog tyvärr nyligen bort det i Malmö. Men det var kul, man fick välja musik och vad man ville rummet skulle innehålla. Sen låg det massa olika grejer man kunde tjonga loss med - mycket underhållande! (det är alltså inget datorspel)
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Oj det var oväntat men uppskattat! Trodde det skulle vara för mycket grejer (alltså skicka data) att hålla koll på för att få en vettig multiplayerupplevelse men de har väl nån smart lösning, han verkar rätt klipskt skaparen.
”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi