State of Play – se 40 minuter PS5-nyheter

Robot
State of Play – se 40 minuter PS5-nyheter

Sony kör ett State of Play med... ja, vad visar de?

#playstation, #ps5, #sony, #state-of-play

Medlem

Vad jag är mest hypad över är att enligt NatetheHate så ska ett nytt IP från en ny studio utannonseras så det låter väldigt spännande! Annars vet jag inte riktigt vad jag kan förvänta mig, mer remakes och remasters?

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Vad jag är mest hypad över är att enligt NatetheHate så ska ett nytt IP från en ny studio utannonseras så det låter väldigt spännande! Annars vet jag inte riktigt vad jag kan förvänta mig, mer remakes och remasters?

Hoppas på GTA VI trailer 2 och Dragon Quest 12: The Flames of Fate

DQ12 Blev utannonserat på E3 2021 för snart 4 år sen. Borde börja dra ihop sig för första riktiga trailern hoppas jag.

Ghost of Yotei och Persona 6 hade vart kul att se. Nästa Tales of lär vi inte se förrän tidigast Tales of Festival 7-8 Juni

Medlem

Mer live service LETS GO! xD

*sarkasm*

signatur

Den som vet vet.

Medlem

Hade velat se gameplay från Ghost of Yotei, mer ifrån Wolverine, Marathon och Intergalactic. Sen nytt från Santa Monica! Visar säkert mer från Death Stranding 2 men det är jag helt ointresserad av.

Dröm med hade varit teaser på Spiderman 3 och någon slags uppföljare till Detroit Become Human.

Medlem

Soy?

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Förmodligen lite indie-skit, något single player lir vi redan vet om och... ja det är väl typ det. Ge folket mer att vara hypade över Sony!

Redaktör
Skrivet av lonian:

"Kolla in mina sladdriga fingrar!"

signatur
Medlem
Skrivet av Belgaar:

DQ12 Blev utannonserat på E3 2021 för snart 4 år sen. Borde börja dra ihop sig för första riktiga trailern hoppas jag.

Ghost of Yotei och Persona 6 hade vart kul att se. Nästa Tales of lär vi inte se förrän tidigast Tales of Festival 7-8 Juni

GTA känns nog att hoppas på för mycket, det kommer nog Rockstar visa på eget släpp (som första trailern) eller kanske andra april

Medlem

God of War Greek Saga Remastered ryktas visas iallafall.

Sen är det väl en del Xbox-spel som även kommer vara med i showen.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

40min långt showcase.

Jag tror också på GoW remaster.

Och...:
Death stranding 2 trailer
Ghost of yotei trailer
Intergalactic trailer
Någon VR titel
1 eller 2 spel från Xbox
Och mycket indie.

Kaaaaanske kanske kanske något nytt storspel (jag hoppas på ett nytt god of war eller en bloodborne remaster)

Medlem

Hade ju varit kul om man fick lite hype för PSVR2, men Sony betraktar tydligen den satsningen som stendöd. Synd, bra och bekvämt headset.

Medlem

Jag tror det blir riktigt bra

Medlem

Soy kör ett State of Pay?

Hoppas det kommer några överraskningar!

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Fezk:

Ja, hoppas det ryktet stämmer! Och att det är med trilogin, PSP-spelen och Ascension också! Tycks som det är olika uppgifter om det, vissa säger originaltrilogin och andra att alla spel kommer ingå. Och sen ska tydligen ett nytt GoW i Egypten utannonseras också så det vore kul om det också stämmer! Och juste, Xbox ska ju släppa Forza Horizon 5 och lite annat som lär få en del uppmärksamhet ja!

Skrivet av ulrik.borg:

Hade ju varit kul om man fick lite hype för PSVR2, men Sony betraktar tydligen den satsningen som stendöd. Synd, bra och bekvämt headset.

Ja, har inget headset själv men hoppas kunna investera i ett i framtiden så hoppas de släpper lite mer så de kanske visar 1-2 spel till det också!

Medlem

Med tanke på alla DMCA claims på saker kopplat till Bloodborne så är ju hopeium på topp. Ska vi äntligen få se bloodborne 2? Eller Bloodborne remaster med PC-port?

Medlem

40 min spel som portas från Xbox och sedan 1 min Bloodborne Remastered och Bloodborne 2.

Medlem

Jag mig bara om fd Team ICOs nya spel.

Testpilot
Skrivet av Deekar:

Hade velat se gameplay från Ghost of Yotei, mer ifrån Wolverine, Marathon och Intergalactic. Sen nytt från Naughty Dog! Visar säkert mer från Death Stranding 2 men det är jag helt ointresserad av.

Dröm med hade varit teaser på Spiderman 3 och någon slags uppföljare till Detroit Become Human.

Naughty Dog är väl de som gör Intergalatic? Skulle vara rätt execptionellt att annonsera två nya spel på 3 månader.

Skrivet av Welo:

Med tanke på alla DMCA claims på saker kopplat till Bloodborne så är ju hopeium på topp. Ska vi äntligen få se bloodborne 2? Eller Bloodborne remaster med PC-port?

Jag tänkte i samma banor.

Förstår inte storheten i spelet, aldrig spelat det själv, men som jag uppmärksammat är det ju en klassisk meme inför varenda show. Kanske är det sant den här gången?

Man blir mer begeistrad av rykten om äldre spel, än det "nya".

signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Shadee:

Naughty Dog är väl de som gör Intergalatic? Skulle vara rätt execptionellt att annonsera två nya spel på 3 månader.

Jag tror de har många spel på gång. De har sagt i flera presentationer att de är "An IP power house." Vilket är ett rätt starkt uttryck. Tidigare så har de alltid arbetat på två IP samtidigt. Så vem vet, kanske är 3-4 stycken nu? Kanske något plattformsspel igen

Ambassadör
Xbox

Hellblade 2!

signatur

Jump in.

Skrivet av ulrik.borg:

Det kommer spel till psvr2.
Det har varit tyst om Wanderer Fragments of fate. Hoppas release datum utannonseras.

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Soy kör ett State of Pay?

Hoppas det kommer några överraskningar!

Hahaha State of Pay!

Min första tanke var, undra vad Sony ska visa för något orimligt dyrt och undermåligt nu då.

signatur

-:Observe the masses and do the opposite:-

Medlem
Skrivet av Belgaar:

Skrivet av Gertzy:

GTA känns nog att hoppas på för mycket, det kommer nog Rockstar visa på eget släpp (som första trailern) eller kanske andra april

Det ryktas på X att GTA Trailer #2 kommer visas på State of play ikväll

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Min förhoppning:

Med tanke på att sony siktat slipsarna mot bloodborne-remakes så vore det superhäftigt att de nu visar upp en officiel remaster till ps5 och pc.

signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Medlem
Skrivet av Welo:

Det var min tanke också. Något Bloodborne relaterat. Just med tanke på nedtagningarna nyligen.

signatur

PSN: OAKTHYR

Moderator | Testpilot

Jag har inte mycket förväntningar alls, men brukar alltid sitta med ett par vänner på Discord och kolla in dessa så ska bli kul oavsett.

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Metal Gear Solid Delta lär väl dyka upp med tanke på förra veckans läcka.
Sedan hoppas jag Housemarque är redo att visa sitt nästa spel.

12
Skriv svar