State of Play – se 40 minuter PS5-nyheter

Medlem

Ghost of yotei och mafia old country gameplay gärna.

Medlem
Medlem
Skrivet av Shadee:

Naughty Dog är väl de som gör Intergalatic? Skulle vara rätt execptionellt att annonsera två nya spel på 3 månader.

Jag tänkte i samma banor.

Förstår inte storheten i spelet, aldrig spelat det själv, men som jag uppmärksammat är det ju en klassisk meme inför varenda show. Kanske är det sant den här gången?

Oj, fel av mig. Jag menade ju givetvis Santa Monica studios:)

Medlem

[

Medlem

Hopp,
Jag hoppas att Sony visar på några fler skäl om varför Playstation som format för spel fortsatt är relevant, Microsoft och Xbox hjälper dem nog på traven.

Ett spelformat är inte bättre än sina spel. Var är alla de in-house Playstation 5 definierande spelen?

Upp till bevis Sony Interactive Entertainment.

Hopp. Ge mig Hopp.

Medlem

Hoppas på ghost of yotei.
Kan även tänka mig lite mer från nightreign då network test är på fredag

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Min förhoppning:

Med tanke på att sony siktat slipsarna mot bloodborne-remakes så vore det superhäftigt att de nu visar upp en officiel remaster till ps5 och pc.

Är vi inte lite trötta på alla remakes och remasters? Visst hoppas jag att alla plattformar får uppleva Bloodborne i sin helhet men om önskelistan ska fram så hade det varit mer häftigt med en 2a.

Medlem
Skrivet av Joewson:

Är vi inte lite trötta på alla remakes och remasters? Visst hoppas jag att alla plattformar får uppleva Bloodborne i sin helhet men om önskelistan ska fram så hade det varit mer häftigt med en 2a.

Perfekt ur ett business-perspektiv att annonsera remaster på ettan till ps5 och pc med släpp i vår och en tvåa till endast ps5 för hösten eller nästa år.

Medlem

40 minuter är ändå en hel del! Som vanligt ska man inte ha för stora förväntningar men Ghost of Yōtei och Death Stranding 2 känns ändå realistiskt eftersom de ska släppas i år och för att det var ett tag sedan man hörde något.

Tror det är för tidigt för mer Intergalactic men om jag får gissa på en studio som kanske visar upp något nytt sätter jag pengarna på Housemarque. Det är ändå redan 4 år sedan Returnal släpptes. Det föll inte riktigt mig i smaken personligen men uppskattar ändå utvecklare som vågar göra något annorlunda. Nu har de Sony och ryggen och deras nästa spel kan nog bli intressant.

Medlem

Hoppas det blir en bra show då Sony har en del att bevisa. Många spel som skrotats och releaselistan ser inte jättefet ut just nu tyvärr.

12
Skriv svar