Uppgifter: Ny Playstation-show sker nästa vecka
"Vad säger dig hjärta? " har det något med kingdom hearts att göra?
Annars ser jag fram emot att se mer av Ghost of Yotei!
Vill inte ha några förhoppningar kring Kingdom Hearts men visst vore det trevligt!
Ghost of Yotei och DS2 kommer hålla mig sysselsatt hela året. Garanterat.
Hoppas på datum!
Ah, två giganter som skulle räcka för mig som enda spelen jag spelar under hela 2025 (även om jag kommer komplettera med Switch 2-spel också men i teorin liksom) också!
Ah, två giganter som skulle räcka för mig som enda spelen jag spelar under hela 2025 (även om jag kommer komplettera med Switch 2-spel också men i teorin liksom) också!
Hoppas inte de släpps allt för nära varandra bara😬😬.
Jag vill se mer av Intergalactic The Heretic Prophet och Death Stranding 2. Sony har sagt i senaste rapporten att de följder strategin "Show, don't tell", vilket innebär att de i fortsättningen endast visar upp projekt när de snart är klara. Får se om Naughty Dog var ett undantag och vi får vänta längre. Annars verkar spelen lansera inom 1-2 kvartal efter State of Play.
Hoppas inte de släpps allt för nära varandra bara😬😬.
Haha nä får gärna vara halvår emellan dem så en hinner gräva ned sig i båda riktigt ordentligt!
De visar väl upp absolut ingenting som de senaste state of play showerna. Vill verkligen känna mer hype för min ps5 men Sony gör det svårt alltså :/
Själv ser jag fram emot de kommande Xbox spelen till PS5. Starka rykten flödar. Utan det hade hoppet varit förlorat.
Hoppas på datum!
Och så kommer Indiana Jones och GTA6 så det ser lovande ut från våren och framåt, kommer vara svårt att beta av allt i år. Men Ghost of Yotei och DS2 har högsta prio för mig.
PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.
Haha nä får gärna vara halvår emellan dem så en hinner gräva ned sig i båda riktigt ordentligt!
Hade varit lite lagom det.
Hoppas på datum!
Två spel på ett år? Jag vill inte växa upp!
Har de några spel kvar att visa då? De har väl lagt ner alla snart.
Extrem lågoddsare men ett rykte har ju börjat florera om ett till god of war, med egyptiskt tema.
Extrem lågoddsare men ett rykte har ju börjat florera om ett till god of war, med egyptiskt tema.
Samt en samling med tidigare GoW-spel, men olika uppgifter säger olika saker; en del menar att det "endast" är de tre huvudspelen från PS2 och 3, medan andra säger att det även kommer inkludera två spel från PSP och Vita. Så återstår att se vad, om något, stämmer. Jag hoppas på det i alla fall!
Edit: googlade lite snabbt och hittade denna artikeln som tycks understryka utannonsering senast mars och innehålla alla grekiska spel. Så även de bärbara och Ascension. Passar bra till 20-års jubileet och allt!