Tema tangentbord

Fabriksbyggarspelet Starrupture visar upp mer gameplay

Robot
Fabriksbyggarspelet Starrupture visar upp mer gameplay
Medlem

Hmm intressant..
Får se om det rår på satisfactory inom 5 år.
Dessa spel kräver ordentlig optimering/utveckling för att rå på konkurrenterna.
För tillfället är det inflation av billiga kopior på satsfactory/factorio

Medlem

Det ser ju ut som om Satisfactory och Factorio fått barn. Lite mättad genre men också intressant upplägg, får väl se om det är något men är lite less på early access-spel för tillfället.

signatur

Och allt vad det innebär, fortfarande.

Medlem

Det jag kan sakna i Satisfactory är ju möjligheten till ett mer spännande äventyr med mer fientlig fauna. Enligt denna trailern så verkar detta spel jobba mer på just detta och är inte lika "mysigt" på samma sätt, på både gott och ont.
Men som tidigare användare nämner, så är ju detta en smal men djup genre, så det kommer att vara svårt att slå sig in i

Medlem

Känns som de är några år för sena.

Medlem

Väldigt snyggt men att bygga i 3d är så otroligt klumpigt jämfört med Factorio. Varje gång jag spelar ett annat spel i denna genren så frågar jag mig alltid "varför spelar jag inte Factorio istället?"
Önskar dem lycka till. Hoppas de gör ett bättre spel än satisfactory för det är bedrövligt i min mening.

signatur

osv.

Releasehästryttare
Skrivet av Minnels:

Önskar dem lycka till. Hoppas de gör ett bättre spel än satisfactory för det är bedrövligt i min mening.

Det va väldigt "jank" när det släpptes i EA men tycker det är ett fantastisk spel nu efter 1.0.

Så har du inte spelat det på ~5 år så ger spelet en ny chans!

Gnällkuk

Green Hell var ett riktigt kul spel, får hur det går med detta. Känns som att gunplay är något de får jobba på för just den biten såg inte speciellt bra ut.

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ohh det här ser kul ut! Ser mer varierat ut gameplaymässigt än factorio.

Medlem

Ser kul ut. Har tröttnat på kartan i satisfactory

1
Skriv svar