Starfield-datortävlingen avgjord – vi har en vinnare!
En person har vunnit en vrålsnygg gaming-pc från Bethesda.
#AMD, #Bethesda, #MSI, #Starfield, #Timpelay
Tack så mycket!
Det blev ingen dålig julklapp, får väl se till söka mig till en planet som passar beskrivningen bäst och njuta av grafiken under julledigheten.
Läser nyheter här nästan varje dag, men detta blir mitt första inlägg Har varit mera aktiv på Sweclockers under åren.
Håller på att inreda spelrummet och detta mästerverk kommer passa perfekt.
Gamla speldatorn som fortfarande är okej får pensioneras till simrigen eller skänkas till någon bättre behövande.
Tack så mycket!
Det blev ingen dålig julklapp, får väl se till söka mig till en planet som passar beskrivningen bäst och njuta av grafiken under julledigheten.
Läser nyheter här nästan varje dag, men detta blir mitt första inlägg Har varit mera aktiv på Sweclockers under åren.
Gamla speldatorn som fortfarande är okej får pensioneras till simrigen eller skänkas till någon bättre behövande.
Stort grattis! 😃
I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg
Stort grattis!
Snart 50, still a gamer ...
https://www.youtube.com/@seventy5plays
Gilla, prenumerera och dela - om du vill
Grattis!
Hoppas att datorn i sig inte är lika buggig som Starfield kan vara.
Tack så mycket!
Grattis!
Schysst anledning att slänga in första inlägget på forumet
Nooooo #make-potatisplaneten-great-again!
Stort grattis!
Haha stort Grattis! Mitt bidrag var: Min drömplanet är Nirn från Elder Scrolls. Det är en värld med vidsträckta skogar, majestätiska berg och gamla ruiner. Städerna är byggda i sten, där magi och tradition blandas. Mystiska varelser som drakar och alver vandrar fritt, och magiska krafter genomsyrar allt. Två månar lyser på himlen, och underjordiska grottor döljer hemligheter från en förlorad civilisation.
Attans, tyckte jag hade en bra och rolig idé men det får bli att fortsatt spara inför nästa burkköp!
Stort grattis till vinnaren, skit ner dig
Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21
Haha stort Grattis! Mitt bidrag var: Min drömplanet är Nirn från Elder Scrolls. Det är en värld med vidsträckta skogar, majestätiska berg och gamla ruiner. Städerna är byggda i sten, där magi och tradition blandas. Mystiska varelser som drakar och alver vandrar fritt, och magiska krafter genomsyrar allt. Två månar lyser på himlen, och underjordiska grottor döljer hemligheter från en förlorad civilisation.
Jag körde också den varianten. Vi kanske slog ut varandra? Tamriel fast i framtiden hade varit fräckt, speciellt om Bethesda inte hintar om något.
”The illusion planet”. En planet som besitter en mystisk kraft som gör att du bestämmer över och skapar illusioner på planeten. Du formar planeten helt i ditt tycke och smak utseendemässigt. Du lägger till städer, floder, sjöar, berg osv. Du lägger till människor, djur och andra livsformer. Kanske vill du träffa en kändis, någon gammal förälskelse eller möta en bortgången släkting? The illusion planet, ”starfield is the limit”.